نوآوری جدید جگوارلندروور برای کشتن باکتری های داخل کابین!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی جگوار لندروور برای از بین بردن باکتری های داخل کابین محصولات خود، به یک سیستم ضدعفونی کننده فکر می کند!

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بزرگ ترین سازنده اتومبیل بریتانیا در حال کار بر روی فناوری جدیدی است که می تواند از گسترش باکتری بویژه سرماخوردگی و آنفولانزا در داخل کابین محصولات خود جلوگیری کند. این فناوری نور ماوراء بنفش (UV-C) است که در صنعت پزشکی برای بیش از 70 سال برای ضدعفونی آب، فیلتر کردن هوای اتاق و همچنین سطوح استریل مورد استفاده قرار می گیرد و حالا کمپانی خودروسازی جگوار لندروور می خواهد که این تکنولوژی را در ماشین های خود و در سیستم تهویه مطبوع کابین ادغام کند تا از باقی ماندن ویروس های مضر و همچنین باکتری ها در داخل کابین جلوگیری کند.

مدیر بخش پزشکی و درمانی کمپانی خودروسازی جگوار لندروور اعلام کرد که در طول 1 سال، متوسط رانندگی با یک اتومبیل نزدیک به 300 ساعت طول می کشد و برای استفاده بهتر از اتومبیل، باید مراقبت های پیشگیرانه وجود داشته باشد.

 



جگوار لندروور توضیح می دهد که با استفاده از سیستم تهویه مطبوع کابین، می توان هوای داخل کابین اتومبیل را تسویه کرد. با مکش هوای کابین از طریق سیستم تهویه مطبوع و عبور جریان هوا از سیستم ضدعفونی کننده، می توان باکتری های موجود در جریان هوا را از بین برد و سپس هوای پاک به داخل کابین منتقل کرد. گفته می شود که سیستم ضدعفونی کننده متشکل از تریلیون نانو ذرات منفی یونی و همچنین مولکول های ریز آب بوده و می تواند ویروس ها و باکتری های عبور کننده از خود را غیرفعال کنند و ذرات بزرگ تری که از این سیستم عبور می کنند، در مسیر بعدی به یک فیلتر پیشرفته رسیده و به روش مشابه غیرفعال می شوند.

در ماه های سرد سال، عفونت ها به راحتی گسترش پیدا می کنند و با سیستم جدید جگوار لندروور این اطمینان خاطر وجود دارد که باکتری های کمتری در داخل کابین شما وجود خواهد داشت. جگوار لندروور اشاره می کند که آزمایش های اخیر پزشکی نشان می دهد که با استفاده از UV-C می توان انتقال چهار نوع ویروس و باکتری های عفونی رایج را تا 30 درصد کاهش داد.

کد خبر 112706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha