دستگاه قهوه ساز روی خودروهای «سئات» ارائه می شود!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی سئات برای جلب مشتری، به همراه تمامی محصولات خود، قهوه ساز ارائه خواهد کرد.

به گزارش پرشین خودرو، بسیاری از مسافران بویژه رانندگان بریتانیایی که عادت به خوردن قهوه حین رانندگی دارند، آرزو می کنند که با داشتن یک دستگاه قهوه ساز در ماشین خود دیگر نیازی به توقف و تهیه قهوه نداشته باشند و یا نیازی به رفتن کافی شاپ نباشد، پس اگر چنین قابلیتی در اتومبیل خود می خواهید، شرکت خودروسازی اسپانیایی "سئات" یک خبر خوب برای مشتریان خود دارد و آن هم ارائه یک دستگاه قهوه ساز به همراه تمامی محصولات این شرکت خواهد بود، هرچند در حال حاضر این امکان تنها برای مشتریان بریتانیایی در دسترس خواهد بود.

خبر خوبش را گفتیم، اما خبر بد اینجاست که شرکت خودروسازی سئات امور خیریه باز نکرده و برای ارائه این قهوه ساز به مشتریان خود مبلغ 185 پوند دریافت می کند و در ازای پرداخت این هزینه، یک قهوه ساز برند Handpresso به مشتریان خود می دهد که به دلیل طراحی مناسب و ابعاد کوچک، امکان نگهداری آن بین صندلی های اتومبیل وجود خواهد داشت. این قهوه ساز توسط سوکت 12 ولت برق خودرو کار می کند و حدود 50 میلی لیتر قهوه اسپرسو گرم و تازه در عرض تنها 3 دقیقه آماده می کند.

شرکت خودروسازی سئات می گوید که با استفاده از این دستگاه در داخل اتومبیل، می توان حدود 1800 پوند برای خرید قهوه از فروشگاه صرفه جویی کرد و هزینه استفاده از این دستگاه در طول 12 ماه نیز حدود 405 پوند برآورد شده است و آن هم صرف خرید قهوه خواهد شد. علاوه بر این کاربران می توانند در وقت خود برای توقف و خرید یک فنجان قهوه صرفه جویی کنند.
 

کد خبر 112719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha