کد خبر 112725
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
جایگزین ب ام و i3 معرفی شد

پرشین خودرو: ب ام و i2 به عنوان جایگزینی برای نسخه فعلی i3، در سال 2024 میلادی و با قیمتی کمتر از 35 هزار دلار عرضه خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو و به نقل از منابع محلی آلمانی، عضو هیئت مدیره کمپانی خودروسازی "بی ام و" در آخرین صحبت های خود به جایگزین بالقوه "بی ام و i3" اشاره کرد و در ادامه صحبت های خود افزود که این خودرو احتمالا با کد جدید i2 و با قیمت کمتر از 30 هزار یورو (34 هزار دلار) از سال 2024 میلادی به بازار عرضه خواهد شد. هرچند گمانه زنی برای عرضه موازی "بی ام و i2" و "بی ام و i3" در بازار هم وجود دارد.

انتظار می رود که خودروی جدید "بی ام و" و جایگزین اسمی "بی ام و i3" در ظاهر خود به دیگر محصولات این خودروساز آلمانی شباهت داشته باشد، اما پیش بینی می شود که این خودرو یک سدان سایز کوچک و یا خودروی چهاردرب کوپه با ابعاد کوچک خواهد بود تا کاربرد بیشتری برای مشتریان خود داشته باشد، هرچند این موارد در حد شایعه بوده و هنوز شرکت سازنده صحبتی از جزییات آن نکرده است.

در حال حاضر کمپانی خودروسازی "بی ام و" رسما در حال کار بر روی چند خودروی الکتریکی جدید همچون "i4"، "iX3" و همچنین خودروی آینده نگر "iNEXT" است و بعید نیست که در برنامه توسعه وسایل نقلیه الکتریکی این شرکت برند "i2" هم گنجانده شده باشد، بویژه آمار فروش کمتر از 37 هزار دستگاهی "بی ام و i3" در سال گذشته که فکر توقف تولید و جایگزین کردن آن با یک برند جدید را در ذهن بی ام و کاشته است.

کد خبر 112725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha