کد خبر 112731
۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
تجهیز پل‌های عابر خیابان آزادی به آسانسور

پرشین خودرو: مفاخریان با اشاره به مشکل تردد عابرین خیابان آزادی از عرض آن به خاطر وجود نرده‌های BRT گفت: بیشترین مشکل متوجه معلولین است که تلاش می‌کنیم با راه‌اندازی آسانسور این مشکل حل شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی مفاخریان شهردار منطقه ۹ تهرا، با اشاره به کمبود پل عابر پیاده در خیابان آزادی و همچنین نبود آسانسور برای معلولین که نمی‌توانند به خاطر وجود نرده‌های BRT از عرض خیابان عبور کنند، گفت: برای حل این مشکل زیرگذری را در متروی استاد معین پیش‌بینی کرده‌ایم تا دسترسی از زیر خیابان آزادی برقرار شود که البته هنوز پله‌های عابر پیاده و پله برقی آماده نشده است.

 

پل عابر پیاده

 

شهردار منطقه ۹ با اشاره به جلسه‌ای که با پور سید آقایی معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران داشته گفت: او از این نقطه بازدید کرده و دستوراتی را هم برای مجتمع ایستگاهی استاد معین صادر کرد و الان در حال پیگیری آن هستیم تا بتوانیم با سرعت بیشتری کار ساخت پله برقی و پل عابر پیاده را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه تاکنون شهروندان ناگزیر بودند به خاطر وجود نرده‌های میان خیابان با مشکل فراوان تردد کنند، اظهار کرد: بر همین اساس پل‌های عابر پیاده را به پله برقی مجهز کردیم، اما هنوز مشکل معلولین حل نشده است که تلاش می‌کنیم با راه‌اندازی آسانسور این مشکل حل شود.

کد خبر 112731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha