خدمات دهی ایران خودرو به حدود 150هزار خودرو / 100درصد عملیات در مناطق سیل زده رایگان بوده است

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو) گفت: در جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو و تا 14 فروردین ماه امسال، حدود 150 هزار خودرو پذیرش تعمیرگاهی و خدمات امدادی شده است.

به گزارش پرشین خودرو، سید رضا حسینی، با اعلام این خبر اظهار داشت: از 150 هزار مورد خدمات دهی که در جشنواره خدمات نوروزی و تا 14 فروردین ماه انجام شده است حدود 70 تا 75 درصد مشکلات خودروها در محل رفع ایراد و 25 درصد به تعمیرگاه ها حمل شدند.

 

جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو


وی با توجه به اینکه در سال جاری حدود 20درصد سفرهای نوروزی نسبت به نوروز97 به دلیل شرایط جوی که پیش از تعطیلات اطلاع رسانی شده بود، کاهش داشت، اضافه کرد: ستاد مدیریت جشنواره نوروزی سعی کرده است براساس اتفاق هایی که رخ می دهد به شکل روزآمد عمل کند. به عنوان مثال، وقتی جاده های چالوس و هراز بسته می شد اکیپ ها فراخوان و امدادگران روی محورهایی متمرکز می شدند که حجم بار ترافیکی افزایش می یافت.
 

جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو


سفر به 23شهر و بازدید از 34 نمایندگی

مدیرعامل ایساکو با بیان اینکه در مقام مدیریت از 23 شهر بازدید داشتم و عملکرد 34 نمایندگی از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت، متذکر شد: امدادگران ایران خودرو چه در حوزه فنی و چه در بحث اجتماعی بسیار تاثیرگذار بودند و تا 14فرودرین به طور تقریبی به 4هزار خودرو متفرقه که جز محصولات گروه نبودند خدمات ارائه دادند و در این زمینه شاهد رشد 51 درصدی نسبت به سال گذشته هستیم.


کاهش 3.9درصدی زمان انتظار برای امداد

حسینی با اشاره به زمان انتظار صاحبان خودرو برای خدمات دهی تاکید کرد: زمان انتظار به دلیل استانداردهای به کار گرفته شده در بحث استقرار اکیپ ها حدود 3.9 درصد نسبت به سال گذشته روند کاهشی داشت و به 23.8 دقیقه تا 14 فروردین ماه رسیده است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر امدادهای انجام شده در محورهای شمالی کشور هنگام سیلاب گفت: امدادگران زحمت های بسیاری کشیدند و همراه با خدمات فنی، برای رساندن آذوقه به هموطنان سیل زده کمک های زیادی کردند. آنها فقط بر مسائل فنی متمرکز نبودند و هر کاری در این شرایط می توانستند، انجام دادند.

مدیرعامل ایساکو در خصوص کمک این شرکت به صاحبان خودروهایی که در سیلاب گرفتار شدند و آسیب دیدند، متذکر شد: مهمترین کاری که ما می توانیم انجام دهیم، حضور به موقع در مناطق مورد نیاز است و این بزرگترین کمک ایساکو بوده که تا امروز این وظیفه خود را انجام داده است و این کمک رسانی ها ادامه دارد.

 

امدادخودروی ایران خودرو



وی ادامه داد: زمانی که شیراز دچار سیل شد به پارکینگی که خودروها در آنجا پارک شده بود، رفتیم و امدادگران تمامی 200 خودرویی که حدود 100 خودرو از آنها مربوط به گروه صنعتی ایران خودرو بود به واسطه برخوردی که با یکدیگر داشتند و جلو و عقب آنها از بین رفته بود را به طور رایگان جابجا کردند.

به گفته مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، همزمان با سیلاب و مشکلات فنی پیش آمده برای برخی صاحبان خودرو در مناطق سیل زده، اطلاعیه های فنی منطبق بر تصمیمات تیم فنی صادر و به تمام شبکه نمایندگی ها و امدادگران ابلاغ شد که از تحمیل هزینه های سنگین به مشتریان و مردم جلوگیری کرد.

حسینی در ادامه افزود: روز سوم که برای بازدید در گرگان بودم اطلاع داده شد که چند موتور خودرو شاتون زدگی پیدا کرده و پیستون داخل سیلندر قفل شده است و باید تعمیر موتور سنگین انجام شود که هزینه این تعمیرات حدود 10 تا 15 میلیون تومان می باشد.

به گفته وی، با تشکیل تیم فنی و دستیابی به راهکار، در اطلاعیه ای به کل شبکه در مناطق سیل زده ابلاغ شد که خودروهای گرفتار در آب استارت نخورند و ابتدا خودرو از آب بیرون کشیده و خشک شود و سپس استارت زده شود. با توجه به اینکه بیشتر خودروهای آسیب دیده در مناطق محروم بود و رقم 10 تا 15 میلیون تومان عدد بزرگی برای آنها است با مدیریتی مناسب از تحمیل این هزینه ها جلوگیری شد.

 

سیل شیراز و ایران خودرو


حسینی در پایان با بیان اینکه اقدام های جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو موجب شد از تحمیل خسارت زیاد به کسانی که خودروهایشان زیر آب رفته بود، جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: 100 درصد عملیاتی که ما در مناطق سیل زده انجام دادیم، رایگان بوده است و هزینه ای از مردم دریافت نکردیم.

کد خبر 112733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha