کد خبر 112762
۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
افزایش 4برابری قیمت بلیت هواپیما به شهرهای سیلزده

پرشین خودرو: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: برخی سودجویان تا چهار برابر قیمت معمول بلیت هواپیما را به استان های سیل زده افزایش دادند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، سیدیاسر رایگانی روز شنبه در نشست خبری از افزایش بی رویه نرخ بلیت هواپیما در استان های در معرض سیل خبرداد و افزود: از سازمان هواپیمایی می خواهیم تا سقف قیمت بلیط هواپیما را اعلام کند زیرا فقط در این صورت، تعزیرات برای رسیدگی به این وضعیت تلخ می تواند اقدام کند

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در مورد اجرای طرح نظارت نوروز 98 سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بیشترین پرونده های تعزیرات در طرح نظارت نوروزی به ترتیب مربوط به استان های فارس، همدان و تهران بود و متخلفان در هشت هزار و 284 پرونده به پرداخت 139 میلیارد و 950 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی اضافه کرد: پرونده اخفا و امتناع از عرضه پیاز در شیراز با ارزش یک میلیارد و 427 میلیون ریال ارزش تخلف و عرضه خارج از شبکه برنج به ارزش 3 میلیارد و 228 میلیون ریال در آذربایجان شرقی مهمترین پرونده های در دست رسیدگی در نوروز 98 بود.
وی گفت: بیشترین پرونده های تشکیل شده به ترتیب مربوط به استان های فارس با 1812 پرونده، همدان با 776 پرونده، تهران با 771 پرونده، لرستان با 521 پرونده و آذربایجان غربی با 445 بوده است.
طرح نظارت نوروزی تعزیرات از هفتم اسفند ٩٧ آغاز شد و تا شانزدهم ادامه داشت.
وی اظهار داشت: در 45 روز اجرای طرح تعداد پنج هزار و 669 تیم گشت مشترک تشکیل و 27 هزار و 501 مورد بازرسی انجام شده است.
رایگانی با اشاره به شناسایی 9 هزار و 741 واحد متخلف، گفت: 10 هزار و 730 واحد در این گشت ها بدون تخلف بودند و هفت هزار و 30 واحد نیز با توجه به مرتبه اول انجام تخلف و رویکرد پیشگیرانه طرح، تذکر برای اصلاح دریافت کردند.
سخنگوی سازمان تعزیرات اضافه کرد: پرونده های حوزه کالا و خدمات به ویژه با موضوع گرانفروشی و تقلب و پرونده های بهداشتی با محوریت بهداشت محیط و استفاده از مواد غذایی فاسد و غیرقابل استفاده همچنین گوشت های آلوده بیشترین آمار پرونده ها را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 112762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha