تلاش خلاقانه گروه بهمن برای عبور از سال سخت صنعت خودرو

پرشین خودرو: مدیر عامل گروه بهمن به رسم سال‌های گذشته در نخستین روز کاری سال جدید به تشریح برنامه های این گروه صنعتی برای حفظ اشتغال، رونق تولید و افزایش بهره وری پرداخت.

به گزارش پرشین خودرو، منصور پور زرین در جمع مدیران گروه بهمن ضمن تاکید بر حفظ اشتغال در سال 98 گفت: رفتار سازمانی غالب گروه بهمن بر پایه بهره وری و تولید بهینه بنا شده است و حفظ اشتغال در سال جدید از اهداف این مجموعه به شمار می آید که در این راستا باید به دنبال نگهداری نیروهای ارزشمند، ارتقاء بهره وری و کاهش هزینه ها بود.

وی با اشاره به معضلات تحریم گفت: هر چند حفظ نیروی انسانی در این موقعیت با هزینه هایی همراه است اما خوشبختانه سهامداران گروه بهمن در این شرایط به حفظ اشتغال و معیشت پرسنل تاکید دارند.

پورزرین، همچنین پایان سال 97 را برای صنعت کشور سخت دانسته و توصیه کرده در این دوران لازم است که به صورت خلاقانه تلاش کنیم تا بتوانیم فعالیت خود را تداوم بخشیم.

 

منصور پورزرین مدیرعامل گروه بهمن



مشکل تولید و کاهش تولید از جمله مواردی است که مدیر عامل گروه بهمن به آن پرداخت و گفت: لازم است تا فعالیت خود را در راستای توسعه و بهبود شرایط ارتقا دهیم.

وی در پایان گفت: در ایام نوروز با همکاری همه عزیزان گامهای موثری در جهت ارتقاء بهره وری خدمات امداد نوروزی برداشته شد و در حال حاضر طبق آمار کمترین اشکال فنی امدادی در بین خودرو های تولید داخل به گروه بهمن اختصاص دارد که این نیز به کیفیت محصولات این مجموعه مرتبط بوده و لازم است تا در راستای حفظ و ارتقاء بیشتر کیفیت محصولات کوشا باشیم.

کد خبر 112772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha