کد خبر 112794
۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
۱۲۰۰ کیلومتر از راه‌های ایلام ویران شده است

پرشین خودرو: نماینده مردم دهلران با بیان اینکه آب و برق روستاهای استان ایلام قطع شده است، گفت: بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر راه ویران شده است.

به گزارش پرشین خودرو، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی وضعیت مناطق سیل زده، شادمهر کاظم زاده نماینده مردم دهلران گفت: سیل اخیر خسارت بار ترین سیل در استان ایلام بود البته به خاطر پیشگیری‌ها، تلفات جانی نداشتیم.

وی از زحمات و اقدامات پیشگیرانه اعضای ستاد بحران به ویژه استاندار ایلام تشکر کرد و گفت: استاندار با اقدامات پیشگیرانه، روستاها را تخلیه کرد و این امر موجب شد این سیل خسارات جانی نداشته باشد.

 

سیل

 

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه استان ایلام نیز مانند استان‌های لرستان و خوزستان از سیل اخیر خسارت‌های زیادی دید، اظهار داشت: سد میمره که برای مهار آب‌های مرزی کلنگ زنی شده بود و بالای ۵۰ درصد پیشرفت داشت سال گذشته ریالی از محل صندوق توسعه ملی اعتبار دریافت نکرد. اگر این سد تأسیس شده بود شاهد بروز چنین سیلی نبودیم.

کاظم زاده تصریح کرد: بی تدبیری در اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع سیل اخیر مشهود بود.

وی با بیان اینکه آب و برق روستاهای استان ایلام قطع شده است، گفت: بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر راه ویران شده است و تجهیزات کشاورزان نابود شده است.

منبع: مهر

کد خبر 112794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha