همکاری فیات کرایسلر و پژوسیتروئن برای توسعه وسایل نقلیه الکتریکی

پرشین خودرو: بعد از انتشار خبری مبنی بر احتمال همکاری گروه خودروسازی پژو سیتروئن با فیات کرایسلر، سخنگوی این شرکت رسما این همکاری را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، چند هفته گذشته خبری با این موضوع در رسانه ها منتشر شد که شرکت خودروسازی "پژوسیتروئن" به دنبال گسترش فعالیت خود بوده و قصد دارد همکاری خود را با یکی از دو کمپانی خودروسازی "جگوار لندروور" و یا "فیات کرایسلر" آغاز کند، تا اینکه بلاخره روز گذشته اعلام شد که پژوسیتروئن با گروه خودروسازی فیات کرایسلر برای توسعه وسایل نقلیه تمام الکتریکی همکاری خواهد کرد، هرچند هنوز همکاری آنان قطعی نشده و همچنان در حال مذاکره هستند.

همکاری دو کمپانی بزرگ خودروسازی برای ساخت وسایل نقلیه تمام الکتریکی بسیار بهتر از تلاش ها و سرمایه گذاری هنگفت یک خودروساز بزرگ خواهد بود و به همین دلیل است که کمپانی خودروسازی "پژوسیتروئن" بجای اینکه به تنهایی سرمایه گذاری کند، به دنبال یک همکار بزرگ و معتبر برای توسعه وسایل نقلیه تمام الکتریکی می گردد و چه گزینه ای بهتر از کمپانی خودروسازی "فیات کرایسلر" که آن هم از نبود یک وسیله نقلیه تمام الکتریکی درست و حسابی رنج می برد و حالا کاشت بذر همکاری برای توسعه وسایل نقلیه تمام الکتریکی می تواند یک محصول نهایی مرغوب برای هر دو خودروساز بزرگ جهانی باشد.

 

خودروی برقی



البته وسایل نقلیه تمام الکتریکی تنها هدف پژوسیتروئن و همچنین فیات کرایسلر نخواهد بود و در کنار آن می توان به توسعه وسایل نقلیه هیبریدی، سیستم های جدید سرگرمی، تکنولوژی های بروز صنعت خودروسازی و همچنین توسعه وسایل و خدمات عمومی اشاره داشت که نمونه آن را کمپانی خودروسازی "دایملر" با همکاری "بی ام و" انجام می دهد.

همکاری بالقوه "پژو سیتروئن" و همچنین "فیات کرایسلر" می تواند اولین قدم به سوی ادغام کامل این دو خودروساز بزرگ جهانی هم باشد و اعتقاد بر این است که شرکت خودروسازی "پژو سیتروئن" به دلیل علاقه بسیار زیاد خود برای حضور در بازار ایالات محتده آمریکا، سعی بر همکاری مشترک و ترجیحا ادغام با کمپانی خودروسازی فیات کرایسلر دارد. این درحالیست که فیات کرایسلر هم علاقه مند به سرمایه گذاری مشترک و همکاری های بالقوه با سایر خودروسازان بزرگ جهانی است.
 

کد خبر 112796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha