کمک خودروساز کره ای برای پرداخت وام دانشجویی مالکان «هیوندای»!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی هیوندای کمک می کند تا وام دانشجویی خود را پرداخت کنید، البته اگر صاحب یکی از محصولات این شرکت باشید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در روز گذشته کمپانی خودروسازی هیوندای به منظور کمک به دانشجویان، از برنامه ریزی خود برای کمک و پرداخت وام دانشجویی 900 دلاری صحبت کرده است و برای اینکه واجد شرایط این کمک هزینه باشید، نیاز است که شما یکی از محصولات هیوندای را خریداری کرده باشید، هرچند این برنامه ریزی در حال حاضر تنها برای 2 ایالت آمریکا، یعنی ایالت های "کالیفرنیا" و "فونیکس" خواهد بود.

بدون شک هیوندای با کمک به افراد با بدهی وام دانشجویی سعی بر جلب رضایت مشتریان خود و در مرحله دوم، سعی بر جذب مشتری بیشتر دارد و در همین راستا یک برنامه آزمایشی از سوی این خودروساز کره ای در خاک ایالات متحده آمریکا اجرا شده و سعی بر این است تا با پرداخت کمک هزینه های 900 دلاری، به پرداخت بدهی دانشجویان کمک شود. ولی باز هم جای تکرار دارد که برای دریافت این کمک هزینه 900 دلاری نیاز است که شما یکی از مالکان محصولات هیوندای در دو ایالت "کالیفرانیا" و "فونیکس" باشید.

 



مدیر برنامه ریزی کمپانی خودروسازی هیوندای عنوان کرد: ما متوجه این موضوع هستیم که بدهی دانشجویان یکی از مهمترین نکات استرس مالی برای مردم است و ما می خواهیم برای کمک به این مسئله وارد عمل شویم و این موضوع می تواند یکی دیگر از مزایای عضویت در باشگاه مشتریان هیوندای و تهیه یکی از محصولات این شرکت باشد.

 



ایجاد خاطرات بهتر در قلب مشتریان تمام چیزی است که ما انجام می دهیم و به همین دلیل است که ما به طور مستقیم به مشتریان خود برای حل مشکلات وام های دانشجویی کمک می کنیم. گفتنی است که برای انجام این کار یک سایت اختصاصی راه اندازی شده و مشتریان ما می توانند با وارد کردن اطلاعات خود و دریافت کد پاداش برای خرید هر یک از محصولات هیوندای، کمک هزینه 900 دلاری وام دانشجویی را دریافت کنند.
 

کد خبر 112820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha