هیوندای ونیو بزودی در نمایشگاه اختصاصی هیوندای معرفی خواهد شد

پرشین خودرو: کمتر از 1 هفته دیگر، شرکت خودروسازی هیوندای به طور رسمی از یک خودروی کراس اوور سایز کوچک رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، ونیو یا به انگلیسی Venue، برند جدید هیوندای در کلاس خودروهای کراس اوور سایز کوچک خواهد بود که طبق ادعای منابع خبری در تاریخ 17 آوریل امسال، یعنی کمتر از 1 هفته دیگر توسط هیوندای و در یک رویداد اختصاصی رونمایی خواهد شد، اما رویدادی کوچک که خبرهای بزرگی در آن خواهد بود.

 



پیش از برگزاری این رویداد توسط هیوندای و معرفی جدیدترین محصول خود، این خودروساز کره ای چندین تصویر گرافیکی منتشر کرده است تا زمینه ای برای معرفی رسمی و پرداختن به جزییات محصول جدید خود فراهم کند و همانطور که در تصاویر شاهد هستید، ظاهر این خودرو طراحی نسل جدید هیوندای و مشابه دیگر خودروهای نسل جدید این شرکت از جمله "هیوندای پلیساید"، "هیوندای سانتافه نسل جدید" و... دریافت کرده است تا امضای هیوندای پای کار یکی دیگر از محصولاتش باشد، اما در مقابل طراحی عقب اتومبیل یک طراحی متفاوت دارد و همچنین طراحی داخل کابین آن حداقل در تصاویر گرافیکی به صورت مینیمالیستی طراحی شده است تا راننده راحتی بیشتری داشته باشد.

 



طبق گفته هیوندای، این محصول ساخته خواهد شد تا تبدیل به یکی از محصولات منحصربه فرد، کاملا جدید، کوچک ترین کراس اوور و همچنین مقرون به صرفه ترین خودروی قرار گرفته در خانواده شاسی بلندهای شرکت هیوندای باشد که می تواند بازیگر خوبی در بازارهای جهانی بویژه بازار اروپا برای هیوندای باشد.

 

 



همانطور که انتظار می رفت، جزییات فنی این خودرو همزمان با معرفی رسمی آن در تاریخ 17 آوریل ارائه خواهد شد، اما می توان موتورهای استاندارد بنزینی مجهز به توربوشارژر، یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی و یا حتی یک نسخه تمام الکتریکی از این اتومبیل را پیش بینی کرد.

کد خبر 112871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha