کلید دیجیتالی هیوندای در نمایشگاه نیویورک به نمایش در می آید

پرشین خودرو: با پیشرفت های چشمگیر تکنولوژی، شرکت های بزرگ خودروسازی هم به فکر تعامل بیشتر با آنان هستند، حتی برای راه اندازی کلیدهای دیجیتالی!

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در روز گذشته، منابع خبری اعلام کردند که شرکت خودروسازی هیوندای در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا از کلیدهای دیجیتالی خود رونمایی خواهد کرد و اولین دریافت کننده این تکنولوژی، خودروی نسل جدید هیوندای سوناتا خواهد بود که در سال 2020 میلادی راه اندازی می شود. این کلید در واقع یک برنامه برای گوشی های تلفن همراه هوشمند بوده و جایگزین کلیدهای معمولی خودرو خواهد شد و راننده با نزدیک شدن به اتومبیل و استفاده از این اپلیکیشن می تواند دسترسی کامل به اتومبیل داشته باشد.

 



اکثر گوشی های هوشمند امروزی مجهز به کیت NFC هستند و برنامه جدید هیوندای هم مبتنی بر این ویژگی عمل خواهد کرد و کاربران می توانند با قراردادن تلفن همراه خود در مجاورت دستگیره درب اتومبیل، از این ویژگی استفاده کنند و در ادامه با قرار دادن تلفن همراه در محل شارژ بی سیم، اجازه دسترسی به اتومبیل و روشن کردن موتور صادر می شود.

 



دزدگیر و آژیر، روشن کردن موتور از فاصله 15 متری، هشدارهای اضطراری و همچنین باز کردن درب صندوق عقب از دیگر ویژگی های این برنامه بر روی گوشی های تلفن همراه هوشمند خواهد بود.

 



علاوه بر این، حداکثر 4 نفر مجاز به استفاده از این برنامه و ثبت اطلاعات خود برای استفاده از یک اتومبیل مشترک هستند که به اشتراک گذاری بهتر اتومبیل کمک بیشتری می کند. تنظیمات شخصی هر کاربر نیز توسط این برنامه ذخیره شده و به عنوان پیشفرض برای هر فرد اعمال خواهد شد، از جمله تنظیم صدا، پخش رادیو، موقعیت صندلی و همچنین موقعیت آینه های جانبی اتومبیل.
 

کد خبر 112903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha