برگزاری گردهمایی مسئولین شعب مشهد بانک ایران زمین

پرشین خودرو: اولین گردهمایی سال 98 شعب مشهد بانک ایران زمین، با حضور مدیر، معاونین منطقه و مسئولین شعب شهر مشهد پس از زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج حضرت رضا (ع) برگزار شد.

به گزارش پرشین خودرو، در آغاز این همایش میثم شمس آبادی مدیر منطقه ضمن تبریک سال جدید اذعان داشت: سال 97 با تمام فراز و نشیبهایش به پایان رسیده و هم اکنون در سال نو امید است با برنامه ریزی صحیح و تلاش یکی از بهترین و موفق ترین سالهای خدمتی خود را رقم بزنیم.

شمس آبادی برنامه ریزی را به عنوان یکی از وظایف اصلی مدیریت در کلیه سطوح سازمان دانست و از آن به عنوان یک فرآیند مستمر و دائمی با هدف بهره برداری از فرصتها و تهدیدها یاد کرد و از مسئولین حاضر در جلسه خواست با تمرکز بیشتر بر کارگروهی نسبت به شناسایی بازارهای هدف منطقه ای و سپس فرا منطقه ای اقدام نمایند.

 

بانک ایران زمین

 

وی در ادامه افزود: بنا به برنامه ریزی های صورت گرفته در این مدیریت از ابتدای سال 98 و بر اساس سرکشی های انجام شده شعب، در پایان هر ماه آنالیز عملکردی تهیه و به عنوان سابقه شعبه ثبت خواهد شد که در آن میزان تحقق اهداف عملکردی، مشارکت در کار تیمی، مشتری مداری و تکریم مشتری، رفتار سازمانی و . . . مورد بررسی قرار خواهد گرفت لذا انتظار میرود کلیه فعالیتهای شعب با هدف جذب و حفظ منابع، معرفی شایسته خدمات بانک و کسب رضایت مشتری صورت گیرد.

سلیمانی راد معاون استان گزارشی از عملکرد شعب در سال 97 ارائه کرده و به تحلیل هر یک از شعب از منظر منابع، مصارف، وصول مطالبات، بانکداری مدرن، صدور ضمانتنامه و . . . پرداخت و اظهار امیدواری کرد با خیزش صورت گرفته در سال 97 و با برنامه ریزی صحیح و همت کارکنان انتظار می رود شاهد اوج گیری بانک ایران زمین در سال 98 باشیم. وی یکی از مهمترین اهداف سال جدید را به حداقل رساندین ریسک اعتباری عنوان کرد.

در ادامه رضوی دیگر معاون استان ضمن تاکید بر پیگیری جدی تر جشنواره پایانه‌های فروشگاهی و همراه بانک در مدت باقیمانده به مسائلی از جمله رعایت نظافت و حفظ آراستگی در شعب، ترغیب پرسنل به تکریم مشتری، برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف تعیین شده سال 98، نظارت مسئولین شعب بر اسناد حسابداری شعب، رعایت مسائل امنیتی از قبیل برهم زدن رمز گاو صندوقهای شعب و خودپردازها قبل از خروج از شعبه پاسخ به موقع به مکاتبات و . . . اشاره کرد.

در پایان نقطه نظرات و پیشنهادات روسای شعب مشهد مطرح و توسط مدیر منطقه مورد ارزیابی و پاسخ قرار گرفت.

کد خبر 112938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha