کد خبر 112967
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
اعزام ماشین آلات سنگین به مناطق سیل زده

پرشین خودرو: رئیس شورای اسلامی شهر تهران از ارسال ۱۲۰ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و ۳۵۰ نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران به مناطق سیل زده سه استان گلستان، لرستان و خوزستان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، محسن هاشمی رفسنجانی در پایان یک صدو سی و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح مصوبات این جلسه با اشاره به بررسی موضوع کمک شهرداری تهران به مناطق زلزله‌زده استان‌های گلستان، خوزستان و لرستان گفت: شهرداری تهران لایحه دو فوریتی در این زمینه به شورای شهر تهران ارائه داد که بر اساس آن شهرداری تهران می‌تواند کمک رسانی بیشتری بر اساس قانون به این مناطق داشته باشد. در حقیقت شهرداری تهران بر اساس این لایحه کمک‌های ریالی و لجستیک به مناطق سیل زده ارسال می‌کند و ساماندهی کمک‌های مردمی را نیز انجام می‌دهد.

 

سیل

 

وی در خصوص تعیین سقف ۱۰ میلیارد تومانی برای کمک به مناطق سیل زده این استان‌ها و کفایت این بودجه با توجه به حجم سنگین خسارات گفت: قرار نیست شهر تهران همه هزینه‌های این موضوع را تأمین کند. قطعاً این مبلغ به همراه ۱۲۰ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین برای کمک رسانی می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد. همچنین ۳۵۰ نفر نیرو از حوزه خدمات شهری به این مناطق اعزام شده‌اند.

منبع: ایسنا

کد خبر 112967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha