کد خبر 112974
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
بازگشت تخت گاز امریکا با همکاری موتورترند

پرشین خودرو: تخت گاز آمریکا در سال جاری بار دیگر فعالیت خود را از سر می گیرد، اما این بار با کمک «موتورترند» اهداف خود را پیش خواهد برد.

به گزارش پرشین خودرو، در سال های گذشته "بی بی سی" انگلستان به تقلید از برنامه موفق "تخت گاز"، سعی کرد با شراکت همتای آمریکایی خود نمونه برنامه تخت گاز را در ایالات متحده آمریکا نیز راه اندازی کند، اما هیچگاه تخت گاز آمریکا نتوانست به موفقیت تخت گاز بریتانیا برسد و به همین دلیل بعد از ساخت تنها 6 فصل از این برنامه تا سال 2016 میلادی به طور کامل تعطیل شد، اما گویا این تعطیلی برنامه دائمی نبوده و قرار است که فصل جدید "تخت گاز" آمریکا در سال جاری و با همکاری مستقیم مجله "موتورترند" ساخته شود و بر روی آن ادامه پیدا کند.

 

تخت گاز

 

 

در حال حاضر موتورترند و همچنین کارشناسان آن یکی از بزرگ ترین و معتبرترین مرجع دنیای خودرو به شمار می آیند که سالیانه با بررسی دقیق خودروهای بروز، بهترین خودروی سال را از نگاه  خود معرفی می کنند و مورد تایید بسیاری از کارشناسان دنیای خودرو قرار می گیرد.

حال باید دید که با ورود "موتورترند" به پروژه ساخت و ادامه قسمت های جدید برنامه "تخت گاز آمریکا"، آیا می توان بار دیگر بر روی تخت گاز آمریکا حساب باز کرد یا خیر.

مدیر کل این پروژه در صحبت های اخیر خود با رسانه های بین المللی اعلام کرد که در همه جای جهان می توان طرفداران "موتورترند" را پیدا کرد، به همین دلیل نام تجاری "تخت گاز" می تواند فرصتی مناسب برای گسترش همکاری و احیای این برنامه با جزییات بیشتر فنی بر روی موتورترند باشد.

این موضوع درحالی مطرح شده است که برنامه فعلی "تخت گاز بریتانیا" با بحران روبرو شده است. از زمانی که سه مجری محبوب و پرمخاطب دنیای خودرو یعنی "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و همچنین "جیمز می" به همراه تهیه کننده قادر این برنامه یعنی "اندی ویلمن" برای ادامه همکاری خود با برنامه "تخت گاز" به مشکل برخوردند واز آن جدا شدند، این برنامه محبوب دنیای خودرو با مشکلات متعددی روبرو شده و طرفداران این برنامه دیگر مثل سابق دنبال کننده قسمت های جدید این برنامه نیستند و از طرفی دیگر تماشای برنامه "گرند تور" را ترجیح می دهند.

کد خبر 112974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha