کد خبر 112983
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
اولین تصویر از کانسپت جدید کیا لو رفت

پرشین خودرو: پیش از شروع بکار نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا، اولین تصویر از خودروی کراس اوور جدید کیا لو رفت!

به گزارش پرشین خودرو، کمتر از 1 هفته دیگر تا شروع بکار نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا باقی مانده است و بسیاری از شرکت های بزرگ خودروسازی که به دنبال تقویت بازار فروش خود در ایالات متحده آمریکا هستند، هرکدام یک غرفه برای نمایش محصولات جدید خود اجاره کرده اند.

در این بین شرکت خودروسازی کیا می تواند یکی از خودروسازان بزرگ خارجی باشد که برای معرفی محصولات جدید خود در نمایشگاه نیویورک لحظه شماری می کند، غافل از اینکه روز گذشته اولین تصویر از سورپرایز بزرگ کیا برای نمایشگاه نیویورک آمریکا لو رفته است تا پیشاپیش یک آشنایی اولیه با طراحی آن داشته باشیم.

 

کراس اور

 

 

تصویری که از محصول جدید کیا لو رفته است، یک خودروی کراس اوور کانسپت را نشان می دهد که دارای طراحی اسپرت و جذاب با چاشنی آینده نگر بوده و گفته می شود که برای آن نام "Habaniro " انتخاب شده است. این خودرو شاید به ظاهر یک کانسپت کاملا جدید با اسمی متفاوت باشد، اما شایعات به این موضوع اشاره می کنند که شرکت خودروسازی کیا با استفاده از این طرح کانسپت، چشم انداز آینده خود را برای طراحی وساخت نسل جدید "کیا نیرو" به نمایش خواهد گذاشت. هرچند طرح اولیه این خودرو یک کراس اوور 3 درب را نشان می دهد که چندان با خصوصیات خودروی شهری خانوادگی "کیا نیرو" همخوانی ندارد.

معمولا جزییات دقیقی از مشخصات فنی خودروهای کانسپت ارائه نمی شود، بویژه اینکه سوژه خبر در رابطه با یک تصویر جاسوسی لو رفته باشد، اما باتوجه به نام اتومبیل و گنجانده شدن کلمه "نیرو" در نام آن، به نظر می رسد که یک سیستم محرک تمام الکتریکی برای این خودروی کراس اوور آینده نگر پیش بینی خواهد شد، هرچند عموم خودروهای کانسپت به واقعیت تبدیل نشده و معمولا برای الگوبرداری و ساخت خودروهای نسل جدید دیگر از آنان الگوبرداری می شود.

کد خبر 112983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha