ارزان ترین خودروهای الکتریکی که در امریکا اجاره می شود +تصاویر

پرشین خودرو: در این مقاله نگاهی کلی به ارزان ترین اجاره نامه ها برای خودروهای الکتریکی فعال در بازار آمریکا خواهیم انداخت.

به گزارش پرشین خودرو، براساس گزارش‌های سال گذشته پایگاه خبری بلومبرگ، تقریبا 80 درصد از خودروهای موجود در ایالات متحده آمریکا متعلق به رانندگان نبوده و تنها به صورت اجاره‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد که چنین شرایطی، برای ماشین‌های پلاگین هیبریدی هم صدق کرده و حدود 55 درصد از ماشین‌های بازار را شامل می‌شود.

 

همانطور که احتمالا می‌دانید و پیش از این در پرشین خودرو پیرامون آن صحبت کرده‌ایم، تنها 1 درصد از کل صنعت خودروسازی جهان را ماشین‌های الکتریکی تشکیل می‌دهد که عمده فروش آنان در بازار چین و اروپا خواهد بود و درصد کمی از آن به کشور ایالات متحده آمریکا تعلق می‌گیرد و از همین تعداد خودروهای موجود در ایالات متحده آمریکا، چیزی حدود 80 درصد از آن به صورت اجاره‌ای در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

حال امروز در پرشین خودرو سعی داریم مروری کوتاه بر روی ارزان ترین اجاره نامه خودروهای الکتریکی داشته باشیم که در ایالات متحده آمریکا می توان دریافت کرد. پس در ادامه با پرشین خودرو همراه باشید.

 

7- فولکس واگن گلف الکتریکی

فولکس واگن

هاچ بک جذاب اروپایی در بازار آمریکا، یعنی خودروی فولکس واگن گلف الکتریکی برای هرماه استفاده کاربران اجاره 249 دلاری دارد و برای اجاره 39 ماه این خودرو می توان به صورت یکجا هزینه 2899 دلاری پرداخت کرد، اما باید توجه داشت که این خودرو در کالیفرنیا و چند ایالت محدود دیگر وجود دارد و قابل اجاره خواهد بود. گفتنی است که این خودرو با یکبار شارژ کامل می تواند محدوده حرکت 126 مایلی داشته باشد.

 

6- نیسان لیف

نیسان

 

بهتر از فولکس واگن گلف الکتریکی، خودروی الکتریکی نیسان لیف خواهد بود که با یکبار شارژ کامل باتری های آن می توان تا حداکثر محدوده 226 کیلومتری و خیلی بیشتر از فولکس واگن گلف الکتریکی رانندگی کرد، اما باید توجه داشت که این خودرو برای اجاره تنها 36 ماه خود هزینه بیشتر 2929 دلاری دریافت می کند، اما به طور ماهیانه مبلغ اجاره 249 دلاری دارد.

 

5- هیوندای آیونیک الکتریکی

هیوندای

 

هیوندای آیونیک الکتریکی به عنوان یکی از بهترین خودروهای الکتریکی موجود در جهان به خاطر مصرف انرژی پایین نسبت به حجم باتری های خود، می تواند با یکبار شارژ کامل خود محدوده حرکت 124 مایلی داشته باشد که تقریبا نصف چیزی است که خودروی کراس اوور هیوندای کونا الکتریکی می تواند طی کند، اما این خودرو نسبت به دو خودروی قبلی که بررسی کردیم هزینه کمتری از کاربران خود دریافت می کند و برای هر ماه اجاره مبلغ 239 دلاری و همچنین برای اجاره 36 ماه خود مبلغ 2500 دلاری دریافت می کند.

 

4- فیات 500e

فیات

 

فیات 500 الکتریکی تنها در دو ایالت کالیفرنیا و اورگان وجود دارد و بهترین گزینه ممکن برای استفاده های شهری به خاطر ابعاد و اندازه به شمار می آید، هرچند این خودرو محدوده حرکت 84 مایلی با یکبار شارژ کامل باتری های خود دارد، اما برای هر ماه مبلغ 229 دلاری و برای 36 ماه اجاره خود مبلغ 2349 دلاری دریافت می کند.

 

3- کیا سول الکتریکی

کیا

 

گزینه بهتری که برای استفاده های شهری می توان اجاره کرد، قطعا کیا سول الکتریکی خواهد بود که نسل جدید آن برای سال 2020 میلادی و محدوده حرکت بیش از 200 مایل برنامه ریزی شده است، اما نسخه کنونی "کیا سول الکتریکی" محدوده حرکت 111 مایلی با یکبار شارژ کامل باتری های خود دارد و بهترین گزینه برای خانواده های شلوغ و استفاده های شهری و روزمره خواهد بود. این خودرو به صورت ماهیانه اجاره 219 دلاری و برای استفاده بلند مدت 36 ماه خود اجاره تنها 1999 دلاری خواهد داشت، هرچند خودروی الکتریکی کیا سول الکتریکی هم مثل فیات 500e به صورت محدود تنها در ایالات های کالیفرنیا و اورگان دیده می شود.

 

2- هوندا کلاریتی الکتریکی

هوندا

 

با فروش محدود در ایالت های کالیفرنیا و اورگان همانند دو خودروی قبلی، کاربران می توانند این ماشین را با ماهیانه 199 دلار و همچنین با پرداخت هزینه 1799 دلاری برای 36 ماه اجاره کنند، ولی باید توجه داشت که با یکبار شارژ کامل باتری های این خودرو می توان محدوده حرکت 89 مایلی در شرایط کاملا استاندارد داشت که بیشتر برای استفاده های شهری مناسب خواهد بود.

 

1- اسمارت EQ فورتو

اسمارت

 

محصولات اسمارت به دلیل ابعاد بسیار کوچک  و کارایی محدود در محیط های شهری، در بازارهای جهانی فروش قابل توجهی ندارند و این موضوع شامل بازار ایالات متحده آمریکا هم خواهد شد. به همین دلیل خودری تمام الکتریکی اسمارت EQ فورتو دارای کمترین اجاره نامه در بین تمامی خودروهای الکتریکی فعال در بازار آمریکا است و کاربران می توانند با پرداخت هزینه 139 دلاری به طور ماهیانه و همچنین پرداخت هزینه 1433 دلاری برای 36 ماه این خودروی کوچک اسمارت را اجاره کنند. هرچند مشتریان با پرداخت ماهیانه 199 دلار می توانند نسخه کروکی اسمارت EQ فورتو را داشته باشند.

کد خبر 112985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha