کد خبر 113004
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
اعلام ترکیب تیم ملی دوچرخه سواری جاده

پرشین خودرو: ترکیب تیم ملی دوچرخه سواری برای حضور در قهرمانی جاده آسیا بالاخره مشخص شد.

به گزارش پرشین خودرو، ترکیب تیم ملی دوچرخه سواری جاده در فاصله زمانی هشت روز مانده به آغاز مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد. تیم ملی ایران ساعت ۱۷ روز جمعه راهی ازبکستان محل برگزاری مسابقات می‌شود.

*ترکیب تیم ملی به شرح زیر است:

*رده بزرگسالان: سعید صفرزاده، بهنام آرین، حمید پورهاشم، مهدی سهرابی و مرتضی رضوانی

- بهنام آرین نماینده ایران در تایم تریل انفرادی است.

*رده امید: امیرحسین جمشیدیان و محمد گنج خانلو

-جمشیدیان در تایم تریل انفرادی رکاب می‌زند.

*رده جوانان: مسعود خاکی

*بانوان: ماندانا دهقان و سمیه یزدانی

-دهقان در تایم تریل انفرادی حضور دارد.

 

دوچرخه سواری

 

محمود پراش مربی تیم ملی دوچرخه سواری در پاسخ به این پرسش که امکان دارد تا روز جمعه که تیم به مسابقات اعزام می‌شود، کاهش نفرات را داشته باشیم، تاکید کرد: شاید یک نفر در رده بزرگسالان کم شود اما از طرفی چون تایم تریل تیمی روز اول مسابقات هست و به دنبال این هستیم نتیجه بگیریم تا روحیه ای برای تیم شود، تلاش می‌کنیم همین ترکیب اعزام شود. ما در رده زیر ۲۳ سال هم می‌خواستیم سه نفر ببریم اما موسی زاده در اردوی آخر شرایط مناسب نداشت و حتی خیلی به او کمک کردیم تا برسد اما نشد.

پراش در مورد اینکه بعد از شکست دوچرخه سواری در بازی‌های آسیایی و قهرمانی پیست آسیا فشار زیادی برای نتیجه گیری در قهرمانی جاده آسیا وجود دارد، تصریح کرد: در مسابقات پیست ملی پوشان واقعاً رقابت کردند و رکوردی که بعد از ۱۳ سال جابجا شد کسی به آن نپرداخت. از طرفی باید دید با چه امکاناتی به این مسابقات رفتیم. ما قبلاً مربیان خارجی هم داشتیم اما توفیقی به دست نیاوردند و حتی دانشور هم که در کمپ اتحادیه جهانی دوچرخه سواری تمرین کرده بود شرایط به مراتب ضعیف‌تر نسبت به دیگر ملی پوشان داشت.

او افزود: برای مسابقات جاده هم هرچه در توان داشتیم را گذاشته ایم اما تیم‌های باشگاهی از بین رفته اند و مسابقه‌ای نبود و ما تلاش کردیم با تمرین ورزشکاران را به آمادگی برسانیم. اما شرایط خیلی سخت است زیرا تعداد تیم‌های مدعی بیشتر شده و سرمایه گذاری که کرده اند اصلاً با ما قابل قیاس نیست. ما علاوه براینکه تیم‌های باشگاهی نداریم و به مسابقه هم نمی‌رویم، ورزشکاران خوبمان نظیر میزبانی، زرگری و حقی را هم نداریم و کنار رفته‌اند.

منبع: ایسنا

کد خبر 113004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha