مرسدس بنز ماشین بیشتری فروخته است یا بی ام و؟

پرشین خودرو: با پایان سه ماهه نخست سال 2019 میلادی، آمار فروش دو کمپانی خودروسازی آلمانی یعنی مرسدس بنز و بی ام و با یکدیگر مقایسه شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، به طور خلاصه اگر به آمار فروش جهانی خودروسازان آلمانی در 3 ماهه نخست سال جاری نگاه کنیم، خواهیم دید که شرکت خودروسازی مرسدس بنز باوجود کاهش فروش 5.6 درصدی نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، با آمار فروش 560 هزار و 873 دستگاهی خود بالاتر از شرکت خودروسازی بی ام و با آمار فروش 519 هزار و 307 دستگاهی قرار گرفته است که در این بین می توانیم شاهد اختلاف فروش 41 هزار و 566 دستگاهی مرسدس بنز با شرکت خودروسازی بی ام و باشیم، اما این شرایط تا زمانی پایدار خواهد بود که تنها میزان فروش خالص برندهای مذکور را مورد توجه قرار دهیم.

 

بی‌ام‌و

 

 

هنگامی که ما گروه های وابسته به این دو خودروساز آلمانی را حساب کنیم شرایط کمی تغییر خواهد کرد. در این بین کمپانی خودروسازی مرسدس بنز با احتساب میزان فروش محصولات اسمارت در سه ماهه نخست سال جاری میلادی، در مجموع موفق به فروش 587 هزار و 921 دستگاه خودرو شده است، این درحالیست که شرکت خودروسازی BMW و زیرمجموعه های آن از جمله مینی، رولزرویس و همچنین بخش تولید کننده موتورسیکلت های BMW ، در 3 ماهه نخست سال جاری میلادی موفق به فروش 605 هزار و 333 دستگاه خودروی مختلف در بازارهای جهانی شده اند که در این صورت خودروساز باواریایی بالاتر از تولید کننده اشتوتگارتی خودرو قرار می گیرد.

 

جالب است بدانید که در سال گذشته میلادی و احتساب 12 ماه سال، شرکت خودروسازی "بی ام و" موفق به فروش 2 میلیون و 125 هزار و 26 دستگاه خودروی مختلف در بازارهای جهانی شد، این درحالیست که شرکت خودروسازی مرسدس بنز با عملکرد بهتر خود توانست مجموع فروش 2 میلیون و 310 هزار و 185 دستگاهی داشته باشد.

کد خبر 113013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha