وقتی گریت وال یک پیکاپ دوکابین معرفی می کند +عکس

پرشین خودرو: با گرم شدن بازار خودروهای پیکاپ، شرکت خودروسازی چینی «گریت وال موتور» یک خودروی جدید پیکاپ دوکابین معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در حال حاضر شرکت خودروسازی چینی "گریت وال" یک پیکاپ پرمخاطب تحت عنوان "Steed " دارد که برای چند نسل به تولید و عرضه آن مشغول بوده است، اما حالا این خودروساز چینی از طرح جدید خود برای جایگزین کردن نسل فعلی پیکاپ "گریت وال Steed " رونمایی کرده است تا رقیبی بهتر در برابر محصولاتی همچون "تویوتا هایلوکس" و همچنین "فورد رنجر" باشد.

 

پیکاپ

 

 

براساس گزارش منابع خبری، انتظار می رود که نسخه نهایی این اتومبیل پیکاپ دوکابین در  نمایشگاه بین المللی شانگهای چین رونمایی شود و جزییات فنی بیشتری از آن بدست آید، هرچند در حال حاضر می دانیم که برای طراحی و ساخت این خودرو از شاسی نسل فعلی "هاوال H9" استفاده شده است و در 3 مدل مختلف آماده عرضه به مشتریان خواهد شد که شامل مدل های "شهری"، "خارج از شهر یا ماجراجو" که در تصاویر شاهد هستید و از همه جالب تر، شامل یک مدل تمام الکتریکی خواهد شد که طبق ادعای شرکت سازنده می تواند تا حداکثر محدوده حرکت 500 کیلومتر با یکبار شارژ کامل باتری های خود بازدهی داشته باشد.

 

سه قفل دیفرانسیل و همچنین یک سیستم آفرودی 7 حالته، ویژگی های استاندارد این خودروی پیکاپ خواهد بود که با امکان بکسل 3000 کیلوگرمی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این خودرو در زیر کاپوت خود یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربودیزل خواهد داشت که خروجی قدرت آن برابر با 188 اسب بخار و همچنین خروجی گشتاور آن معادل 450 نیوتن متر خواهد بود که از طریق یک جعبه دنده 6 سرعته دستی جدید و یا 8 سرعته اتوماتیک به سمت چرخ ها منتقل می شود.

کد خبر 113016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha