کد خبر 113025
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
ورود سامانه بارشی جدید به کشور

پرشین خودرو: سازمان هواشناسی کشور با اعلام ورود سامانه بارشی جدید از امروز به کشور، برای بسیاری از مناطق کشور آغاز بارش باران تا اوایل هفته آینده پیش‌بینی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد از بعد از ظهر امروز سه‌شنبه 17 فروردین ماه، سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور شده و به تناوب تا اوایل هفته آینده در کشور سبب  بارش باران گاهی با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهد شد.

بر این اساس وضع هوای کشور طی روزهای چهار‌شنبه تا جمعه به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود:

چهارشنبه 98/01/28: بارش باران برخی نقاط با رگبار و رعد و برق موقت در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و وزش باد شدید در استانهای آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، کردستان، همدان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، اردبیل و گیلان؛ سرعت باد بین 45 تا 70 کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی می‌شود.

 

باران

 

پنجشنبه بعد از ظهر 98/01/29 تا روز جمعه 98/01/30:  بارش باران گاهی با رگبار و رعدوبرق  در استانهای لرستان، جنوب شرق ایلام، شمال و شرق خوزستان و شمال غرب چهارمحال و بختیاری.

به هموطنان عزیز مناطق هشدار داده شده، توصیه می‌شود از آخرین پیش‌بینی و هشدارهای جوی اطلاع یافته و با رعایت نکات ایمنی از خسارات احتمالی اجتناب کنند؛ به سازمان‌های مسئول توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای کاهش خسارات احتمالی ناشی از وزش باد شدید به‌خصوص در ترددهای جاده‌ای و رخداد سیلابهای ناگهانی و موقت در مسیلهای کوهستانی مناطق یاد شده، به‌کار گیرند.

منبع: تسنیم

کد خبر 113025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha