کد خبر 113042
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
تکمیل مترو هشتگرد در سال 98

پرشین خودرو: مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه مترو هشتگرد به ۳۰۰ میلیارد تومان نقدینگی نیاز دارد و در سال جاری تکمیل می‌شود، گفت: به دنبال افزایش قیمت مسکن در تهران بارقه‌های رونق ساخت و ساز در هشتگرد نیز دیده می‌شود اما افزایش قیمت آنطور که در پردیس و اندیشه اتفاق افتاده در هشتگرد صورت نگرفته است.

به گزارش پرشین خودرو، داود صفدری در نشست خبری که امروز برگزار شد اظهار کرد: در سال‌های گذشته توسعه نامتوازنی را در شهر جدید هشتگرد شاهد بوده‌ایم به همین دلیل سال گذشته در قالب سه پیمانکار بزرگ تکمیل و آماده سازی خدمات زیربنایی و روبنایی را مد نظر قرار داده‌ایم. از زمان روی کار آمدن طاهرخانی، مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید ۲۵ تفاهم نامه به ارزش سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان را امضا کرده‌ایم که در حال تبدیل به قرارداد است. چهار مرکز محله را از سال ۱۳۹۷ شروع کرده‌ایم که هر کدام حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ پنج مرکز محله دیگر را نیز پیش می‌بریم.

وی با اشاره به تعریف ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای شهرهای جدید در قالب مسکن امید گفت: از این میزان ۱۸ هزار واحد برای هشتگرد تعریف شده، در سال ۱۳۹۷ بالغ بر ۵ هزار و ۱۲۲ واحد را شروع کرده‌ایم. در سال ۹۸ نیز ۵ هزار و ۸۹ واحد در مرحله عقد قرارداد است که مطمئناً تا خرداد ماه باید عملیات ۶ هزار و ۵۰۰ واحد شروع شود.

وی درباره‌ی آخرین وضعیت مترو گلشهر هشتگرد گفت: این پروژه به ۳۰۰ میلیارد تومان نقدینگی نیاز دارد یعنی هر ماه باید ۵۰ میلیارد به آن تزریق کنیم. در هفته اول فروردین ماه آغاز شده و در بحث زیر سازی ۹۸ درصد، بحث روسازی ۸۲ درصد، ایستگاه ۸۷ درصد، و کل پروژه ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. طبق برنامه وزیر راه و شهرسازی مترو هشتگرد در سال جاری تکمیل می‌شود.

مترو هشتگرد

منبع: ایسنا

کد خبر 113042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha