فولکس واگن و معرفی شاسی بلند 7 سرنشین جذاب +عکس

پرشین خودرو: در نمایشگاه شانگهای چین، شرکت خودروسازی فولکس واگن بزرگ ترین شاسی بلند خود را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت خودروسازی فولکس واگن حسابی جداگانه نسبت به سایر شرکت کنندگان در نمایشگاه خودرو شانگهای 2019 دارد و به طور اختصاصی 4 خودروی شاسی بلند کاملا جدید در این نمایشگاه معرفی کرده است که مهم ترین و شاید بهترین آن می تواند شاسی بلند 7 سرنشین جدید این شرکت باشد که بزرگ‌تر از خودروی "فولکس واگن اطلس" ساخته شده و در حال حاضر نام "SMV" را با خود یدک می کشد تا بعد از توسعه و تایید نسخه نهایی، با هویتی جدید کار خود را در بازار آغاز کند.

 

فولکس واگن

فولکس واگن

 

طبق گفته شرکت سازنده، بزرگ‌ترین شاسی بلند شرکت خودروسازی فولکس واگن حداقل طی 2 سال آینده توسعه پیدا کرده و نسخه نهایی آن راه اندازی خواهد شد، اما خبر بد برای طرفداران فولکس واگن این است که خودروی شاسی بلند 7 سرنشین حدودا 5.1 متری این شرکت تنها برای بازار چین راه اندازی خواهد شد و هنوز فولکس واگن واکنشی برای تولید وعرضه این محصول برای بازارهای جهانی نشان نداده است.

 

فولکس واگن

فولکس واگن

 

هرچند فولکس واگن یک دلیل قانع کننده دارد و آن هم سرمایه گذاری مشترک و توسعه 4 محصول جدید این شرکت با همکاری شرکت خودروسازی چینی FAW خواهد بود.

 

به طور کلی، خودروی شاسی بلند کانسپت SMV با طول کلی 5.1 متری که دارد، بزرگ ترین خودروی شاسی بلند فولکس واگن به شمار می آید که تاکنون براساس پلتفرم MQB طراحی شده و دارای طول بیشتری نسبت به خودروی "فولکس واگن اطلس" خواهد بود.

 

باوجود اینکه خودروی شاسی بلند "فولکس واگن SMV" در حال حاضر یک طرح کانسپت به شمار می آید، اما فولکس واگن یک موتور 2 لیتری بنزینی TSI و همچنین یک موتور 2.5 لیتری VR6 توربوشارژر مجهز به سیستم چهارچرخ محرک و جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک DSG برای نسخه گران تر این شاسی بلند پیش بینی کرده است که دارای قدرت 295 اسب بخاری و گشتاور 499 نیوتن متری خواهد بود.

 

فولکس واگن

فولکس واگن

کد خبر 113055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha