کد خبر 113062
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
راهداری در مناطق سیل‌زده ۳۲ میلیارد هزینه کرد

پرشین خودرو: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طی دو هفته اخیر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای حدود ۳۲ میلیارد تومان برای بازسازی و جبران خسارت‌های ناشی از سیل در استان‌های لرستان، خوزستان و ایلام هزینه کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، عبدالهاشم حسن نیا، اظهار کرد:‌ برای بازسازی، تعمیراتی و جبران خسارت‌ها در سطح راه‌های مناطق سیل زده شامل ماشین‌آلات، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به صورت مستقیم و غیرمستقیم هزینه‌هایی را صرف کرده است.

وی با بیان این‌که این هزینه‌ها همچنین مربوط به تامین تجهیزات، قطعات و پل‌هایی که برای مناطق سیل زده تهیه و تدارک دیده شده است، افزود: تاکنون دو دستگاه پل بزرگ خرپایی برای استان ایلام، یک دستگاه پل برای استان خوزستان و 5 دستگاه پل برای استان لرستان تامین و به محل‌های مورد نظر حمل شده است.

 

راهداری

 

وی ادامه داد:‌ از سوی دیگر 450 دستگاه ماشین‌آلات در استان لرستان، 80 دستگاه در استان خوزستان و حدود 20 دستگاه در استان ایلام از ماشین آلات سازمان راهداری و بخش خصوصی استفاده شده است.

معاون وزیر راه وشهرسازی با اعلام این‌که طی دو هفته اخیر حدود 32 میلیارد تومان برای جبران خسارت‌ها و بازسازی‌ها هزینه شده است، اظهار کرد: برآورد ما این است که تا دو هفته آینده با توجه به تداوم بازسازی‌ها 5 تا 6 دستگاه پل دیگر در مناطق سیل‌زده تهیه، حمل و نصب شود، از این رو احتمالا حدود همین مبلغ (32 میلیارد تومان) را هزینه خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

کد خبر 113062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha