کد خبر 113068
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
تولید مینی ون لوکس توسط لکسوس

پرشین خودرو: در شرایطی که تولید مینی ون‌های لوکس چندان متداول نیست، شرکت لکسوس یک مینی ون لوکس را در نمایشگاه خودروی شانگهای در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

به گزارش پرشین خودرو، این خودرو که Lexus LM نام دارد، در دو مدل تولید خواهد شد که ظرفیت چهار یا هفت نفر را خواهد داشت. مدل چهار نفری در کشورهای آسیایی و مدل هفت نفری در آمریکا به بازار خواهد آمد.

 

لکسوس

 

امکان جداسازی ردیف جلو از عقب با یک دیواره متحرک وجود دارد و در صورت لزوم می‌توان از نمایشگر ۲۶ اینچی این دیواره برای مشاهده فیلم توسط سرنشینان ردیف عقب استفاده کرد. البته یک پنجره هم برای برقراری ارتباط در صورت استفاده از آن دیواره در نظر گرفته شده است.

 

لکسوس

لکسوس

 

یک سیستم کنترل جامع در این خودرو برای کنترل امکانات چند رسانه‌ای، تهویه مطبوع و غیره در نظر گرفته شده است. یخچال کوچک و محفظه‌ای برای قراردادن چترها هم در این خودرو موجود است.

برای به حداقل رساندن تکان‌های این خودرو و ایجاد حس حضور در خانه، سیستم ویژه ای برای خنثی کردن موانع و دست اندازها در کنار سیستم تعلیق این خودرو در نظر گرفته شده که رانندگی نرم و ایمن را ممکن می‌کند.

خودروی یادشده دارای دو موتور ۳.۵ لیتری MPV و موتور ۲.۵ لیتری LM با قدرت ۲۵۰ اسب بخار است. فعلاً جزئیات بیشتری در مورد ویژگی‌های فنی این خودرو ارائه نشده است.

منبع: مهر

کد خبر 113068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha