کد خبر 113074
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
نخستین قطار از پروژه ۷۰ واگن آلومینیومی تست می شود

پرشین خودرو: مدیر عامل شرکت واگن‌سازی تهران از تحویل نخستین قطار پروژه ۷۰ واگن آلومینیومی مترو تهران در آینده نزدیک خبر داد

به گزارش پرشین خودرو، مجتبی گلشنی از تحویل نخستین قطار پروژه ۷۰ واگن آلومینیومی مترو تهران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: چنان که در اواخر سال ۹۷ وعده داده بودیم، با همت مهندسین و تکنسین‌های زحمتکش شرکت واگن‌سازی تهران، تولید نخستین رام قطار (شامل هفت واگن) از پروژه ۷۰ واگن تهران به پایان رسیده و این قطار در حال طی مراحل مختلف "تایپ تست" است. با توجه به زمانبندی به عمل آمده، مراحل تایپ تست در اردیبهشت ماه به پایان رسیده و قطار آماده تحویل به شبکه مترو تهران خواهد شد.

 

قطار

 

گلشنی افزود: بخشی از عملیات تولید قطار دوم نیز انجام شده و امید است بتوانیم آن را نیز به همراه قطار یکم تحویل دهیم و پس از آن نیز با توجه به زمان بر بودن تولید بدنه‌های آلومینیومی، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در هر ۲۰ روز یک رام قطار تحویل خواهد شد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: چنانچه باقیمانده قطعات خارجی واگن‌ها که هم اکنون در گمرک به سر می‌برد به موقع ترخیص و به خط تولید تحویل شود، تمامی واگن‌های این پروژه تا پیش از پایان مهر ماه سال جاری تولید و تحویل شود.

منبع: مهر

کد خبر 113074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha