کد خبر 113100
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کاهش قیمت طلا در بازار جهانی

پرشین خودرو: قیمت طلا در معاملات روز پنج‌شنبه بازار جهانی پس از این‌که شاخص‌ها نشان داد اقتصاد آن طور که برخی نگران بودند آهسته نشده به پایین‌ترین حد خود از اواخر دسامبر به این طرف کاهش پیدا کرد.

به گزارش پرشین خودرو، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۱۲۷۱.۹۷ دلار رسید. بهای معاملات این بازار از ابتدای هفته جاری تاکنون حدود ۱.۴ درصد کاهش پیدا کرده و در مسیر ثبت چهارمین کاهش هفتگی متوالی قرار دارد. اکثر بازارها روز جمعه تعطیل هستند.

در بازار معاملات آتی آمریکا هر اونس طلا ۰.۲ درصد کاهش پیدا کرد و به ۱۲۷۴.۵۰ دلار رسید.

 

طلا

 

به گفته برایان لاین مدیر کل شرکت گلد فیلور سنترال نگرانی‌های اقتصادی جهانی فعلاً رفع شده و طلا پس از این‌که اوایل هفته جاری به پایین سطح حمایتی ۱۲۷۵ دلار سقوط کرد تحت فشارهای کاهشی قرار گرفته است. اکنون ما شاهد آزمودن سطح حمایتی ۱۲۶۵ دلار از سوی طلا هستیم.

در میان مجموع آمارهای اقتصادی مثبتی که منتشر شدند آمارهای آمریکا و چین بود که نگرانی‌ها نسبت به کندی رشد اقتصاد جهانی را برطرف کرد و از جذابیت طلا به عنوان دارایی مطمئن کاست.

بازارهای سهام آسیایی نزدیک به بالاترین رکورد خود در ۹ ماه گذشته قرار دارند. در بازار سایر فلزات ارزشمند هر اونس نقره برای تحویل فوری ۰.۶ درصد کاهش یافت و به ۱۴.۹۰ دلار رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ثابت بود و در ۸۷۲.۹۵ دلار ایستاد. هر اونس پالادیوم برای تحویل فوری ۰.۵ درصد کاهش یافت و ۱۳۹۴.۹۰ دلار معامله شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 113100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha