کیا استینگر GTS، پویاتر و اسپرت تر از قبل +عکس

پرشین خودرو: کیا با استفاده از سیستم انتقال قدرت جدید و قطعات فیبرکربن بیشتر، نسخه جدید کیا استینگر GTS را در نمایشگاه نیویورک معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودروی کیا استینگر GT زمانی که در سال 2017 میلادی راه اندازی شد، مورد ستایش بسیاری از کارشناسان صنعت خودروسازی قرار گرفت و طی دو سال اخیر در بین نامزدهای برترین خودروهای سال جهان و یا حتی اروپا نیز دیده شده است که با خرید نسخه شش سیلندر توربوشارژر آن می توان در عین واحد یک خودروی سدان و نیمه لوکس جذاب در کنار یک خودروی اسپرت و پرقدرت داشت.

 

حال شرکت خودروسازی کیا برای اینکه جذابیت خودروی سدان اسپرت خود را برای کاربران بیشتر کند، از نسخه جدید آن تحت عنوان GTS رونمایی کرده است که به همراه خود ویژگی های اسپرت بیشتری خواهد داشت.

 

کیا

کیا

کیا

کیا


همین ابتدای کار باید گفت که شرکت خودروسازی کیا برای افزایش جذابیت و خاص بودن این خودرو، برنامه تولید محدود 800 دستگاهی برای آن پیش بینی کرده است و مشتریان با سفارش یکی از 800 دستگاه کیا استینگر GTS، می توانند یک سیستم انقال قدرت چهار چرخ محرک جدید و پیشرفته D-AWD داشته باشند که توانایی اتومبیل را در جاده ها افزایش داده، توزیع قدرت بیشتری بین چرخ های عقب صورت می گیرد، کنترل کشش اتومبیل افزایش پیدا کرده و می تواند الهام بخش رانندگی با یک خودروی اسپرت واقعی باشد.

 

کیا

کیا


با استفاده از این سیستم انتقال قدرت جدید، کاربران می توانند در حالت رانندگی "راحتی" حدود 60 درصد نیروی تولیدی موتور را به سمت چرخ های عقب ارسال کنند. این مقدار نیرو در حالت "اسپرت" برای چرخ های عقب 80 درصد ارسال شده و با انتخاب حالت "دریفت" می توانید انتقال نیرو به چرخ های جلو را متوقف کنید و تمامی نیروی تولید شده از جانب پیشرانه محرک اتومبیل را 100 درصد به سمت چرخ های عقب هدایت کنید. علاوه بر این شرکت خودروسازی کیا اِلمان های اسپرت بیشتری در ظاهر خودرو بکار گرفته و حالا از قطعات فیبرکربن واقعی و همچنین یک رنگ خاص بدنه استفاده کرده است تا توجهات بیشتری به خود جلب کند.


بزرگ ترین تغییرات کیا استینگر در نسخه GTS مواردی بود که به آن اشاره کردیم، در غیر این صورت خودروی کیا استینگر GTS همانند نسخه استاندارد خود به یک پیشرانه شش سیلندر 3.3 لیتری توربودوقلو مجهز شده و می تواند قدرت 365 اسب بخاری و همچنین گشتاور 510 نیوتن متری داشته باشد که برای دریافت و هدایت این نیرو به سمت چرخ های محرک اتومبیل، از جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک استفاده شده است.

 

کیا

کیا

کد خبر 113121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha