کد خبر 113125
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
زمان آغاز بازرسی دولتی درباره بوئینگ ۷۳۷

پرشین خودرو: سازمان هوانوردی فدرال آمریکا اعلام کرد: بازرسی مشترک دولتی از هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ مکس از روز ۲۹ آوریل با کمک ۹ سازمان هوانوردی بین‌المللی دیگر آغاز می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، سازمان هوانوردی فدرال آمریکا اعلام کرد که بازرسی دولتی مشترک از هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ مکس که هم‌اکنون زمین‌گیر شده‌اند از روز ۲۹ آوریل آغاز خواهد شد. قرار است ۹ سازمان هوانوردی بین‌المللی از دیگر نقاط جهان نیز در این بازرسی حضور یابند.

این سازمان پیشتر اعلام کرده بود که در حال تشکیل یک تیم بین المللی برای بازرسی از ایمنی هواپیماهای ۷۳۷ بوئینگ است. به دلیل دو مورد سقوط این هواپیماها طی ۶ ماه گذشته و کشته شدن حدود ۳۵۰ نفر در این سانحه‌ها، حدود ۳۰۰ فروند از هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ مکس در سراسر جهان زمین‌گیر شده‌اند.

 

بوئینگ

 

شرکت بوئینگ اعلام کرده است: قرار است به زودی نرم‌افزار این هواپیماها را برای جلوگیری از تکرار سوانح به‌روزرسانی کند. البته هنوز جزئیات این به‌روزرسانی به سازمان هوانوردی فدرال آمریکا ارائه نشده است.

بنا به اعلام سازمان هوانوردی فدرال آمریکا، سازمان‌های هوانوردی از چین، آژانس امنیت هوانوردی اروپا، کانادا، برزیل، استرالیا، ژاپن،‌اندونزی، سنگاپور و امارات در این بازرسی حضور خواهند داشت و قرار است این روند تا ۹۰ روز ادامه یابد.

منبع: فارس

کد خبر 113125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha