هیوندای ونیو، کوچک ترین کراس اوور هیوندای معرفی شد +عکس

پرشین خودرو: با آغاز بکار نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا، کمپانی خودروسازی هیوندای رسما از کراس اوور کوچک خود رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، ونیو یا به انگلیسی Venue، برند جدید هیوندای در کلاس خودروهای کراس اوور سایز کوچک خواهد بود که طبق وعده شرکت خودروسازی هیوندای در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا معرفی شده است.

این خودرو در ظاهر خود از طراحی نسل جدید هیوندای پیروی کرده و همانند دیگر محصولات نسل جدید هیوندای می توان در قسمت جلو شاهد چراغ های کوچک و باریک در قسمت بالا و همچنین سیستم اصلی روشنایی و چراغ های بزرگ در زیر آن بود و هردوی آنان در اطراف جلوپنجره بزرگ "هیوندای ونیو" با ستون های عمودی و افقی کرومی رنگ در هم تنیده قرار گرفته اند.

 

هیوندای

هیوندای

هیوندای

هیوندای

هیوندای

هیوندای

 

طبق گفته هیوندای، این محصول ساخته خواهد شد تا تبدیل به یکی از محصولات منحصربه فرد، کاملا جدید، کوچک ترین کراس اوور و همچنین مقرون به صرفه ترین خودروی قرار گرفته در خانواده شاسی بلندهای شرکت هیوندای باشد که می تواند بازیگر خوبی در بازارهای جهانی بویژه بازار اروپا برای هیوندای باشد.

گفتنی است که این خودرو نسبت به کوچک ترین کراس اوور سابق هیوندای یعنی خودروی "هیوندای کونا" حدود 3 سانتی متر باریک تر است و همچنین حدود 13 سانتی متر طول کمتری دارد که تاثیر آن بر روی فاصله بین دو محور اتومبیل کاهش 8 سانتی متری نسبت به خودروی هیوندای کونا بوده است. این تفاوت اندازه همچنین کاهش 76.5 لیتری برای مجموع فضای کابین را به همراه داشته است.


جالب است که هنوز میزان خروجی دقیقی از قدرت و گشتاور اتومبیل ارائه نشده است، اما شرکت سازنده تایید می کند که پیشرانه 1.6 لیتری اتومبیل به انتخاب مشتری همراه با یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا جعبه دنده اتوماتیک CVT در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که به محض انتشار اطلاعات بیشتر از مشخصات فنی اتومبیل، جزییات بیشتر آن در پرشین خودرو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

هیوندای

هیوندای

هیوندای

هیوندای

کد خبر 113126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha