برگزاری همایش روسای شعب استان گیلان بانک ایران زمین

پرشین خودرو: همایش روسای شعب استان گیلان، با حضور مدیراستان با محوریت بررسی عملکرد سال گذشته و تشریح برنامه جامع عملیاتی سال جاری استان، تجهیزمنابع و وصول مطالبات، بانکداری الکترونیک، صندوق بیمه محصولات کشاورزی در سالن اجتماعات مدیریت این استان برگزار شد.

به گزارش پرشین خودرو، مدیراستان در ابتدا مطالب مطرح شده در جلسه ویدئو کنفرانس که توسط مدیرعامل، معاون عملیات بانکی و مدیر امورشعب استان ها را اعلام و به روسای شعب تاکید کرد که جهت تحقق اهداف تعیین شده توسط مدیران ارشد بانک تلاش ویژه ای در سال جاری داشته باشید.


انوجی درادامه ضمن بررسی عملکرد شعب در سال گذشته با ریز جزئیات و همچنین تشریح برنامه جامع عملیاتی سال جاری، تمرکز ویژه بر بانکداری مدرن درراستای شعار بانک «بانک ایران زمین؛ بانک دیجیتال» و افزایش چشمگیر استفاده کنندگان ازخدمات بانکداری نوین بانک ایران زمین در سال جاری را خواستار شد.


‏توجه به درآمد های بانک ازطریق صدور ضمانت نامه بانکی و گشایش اعتبار اسنادی، جذب منابع، تلاش شعب جهت رسیدن به منابع 1000 میلیاردی و حتی 2000 میلیاردی در سطح استان و کاهش مطالبات معوق از دیگر مطالب عنوان شده در این جلسه بود.


در ادامه انوجی مباحثی در خصوص تشکیل کارگروه های تخصصی در پنج حوزه فن آوری اطلاعات ، وصول مطالبات، ساماندهی شعب، ساماندهی نیروی انسانی و بازاریابی را به طور کامل تشریح و با عنایت به برنامه جامع سال جاری مطالبی در خصوص امور پرسنلی، آموزش، همسان سازی نیروی انسانی و ارزیابی کلیه کارکنان استان در تمامی رده های شغلی را مطرح کرد.


در پایان مدیر استان باردیگر ضمن بیان اهمیت و حساسیت سال 98 با یادآوری نکات مهم برنامه جامع برتلاش بیشتر و جدیت در دستیابی به کلیه اهداف تاکید کرد.

کد خبر 113127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha