نسل جدید مرسدس بنز GLS، رقیبی جدید برای بی ام و X7 +عکس

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی مرسدس بنز در نمایشگاه اتومبیل نیویورک آمریکا، بزرگ ترین شاسی بلند خود را با پیشرفت های چشمگیر رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، داشتن یک خودروی شاسی بلند عالی در بازار نیاز به رقیب دارد و به همین منظور شرکت خودروسازی مرسدس بنز نسل سوم شاسی بلند GLS را توسعه داده تا در برابر بزرگ ترین شاسی بلند حال حاضر بی ام و، یعنی خودروی "بی ام و X7" قرار گیرد و بار دیگر شاهد جدال بی پایان این دو خودروساز آلمانی بایکدیگر باشیم، هرچند در پشت پرده این دو غول آلمانی همکاری مشترک در زمینه خدمات و سرویس های عمومی دارند که پیش از این در رابطه با آن در پرشین خودرو صحبت کرده بودیم.

 

مرسدس

مرسدس

مرسدس

مرسدس

 

نسل جدید مرسدس بنز GLS در دو مدل به مشتریان عرضه خواهد شد. مدل پایه با کد 450 شناخته شده و در زیر کاپوت آن یک موتور 3 لیتری شش سیلندر توربوشارژر با حداکثر خروجی قدرت 362 اسب بخاری وگشتاور 500 نیوتن متری قرار می گیرد و نسخه قوی تر آن با کد 580، ب مشتریان خود یک موتور هشت سیلندر 4 لیتری توربودوقلو به همراه فناوری هیبریدی EQ Boost هدیه می دهد تا خروجی قدرت آن برابر با 483 اسب بخار وهمچنین گشتاور خروجی آن به مرز 700 نیوتن متر برسد.

 

مرسدس

مرسدس

مرسدس

مرسدس

 

هر دو نسخه از مرسدس بنز GLS یک سیستم تبدیل وانتقال قدرت مشترک دریافت خواهند کرد و آن هم یک جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک در کنار سیستم انتقال قدرت چهارچرخ محرک 4Matic خواهد بود که با دریافت و انتقال نیروی موتور، می تواند شتاب صفر تا 96 کیلومتر برساعت برای مدل ضعیف تر مرسدس بنز GLS و همچنین حداقل شتاب صفر تا 96 کیلومتر برساعت حدودا 5.2 ثانیه برای قوی ترین نسخه مرسدس بنز GLS به همراه خواهد داشت، اما در مقابل حداکثر سرعت هر دو نسخه با استفاده از محدود کننده های الکترونیکی بر روی 210 کیلومتر برساعت محدود شده است.

 

مرسدس

مرسدس

 

همانند نسخه کوچک تر GLE، نسل جدید مرسدس بنز GLS هم یک سیستم کنترل کننده بدنه تحت عنوان E-Active دارد و همچنین سیستم تعلیق پیشرفته هیدروپنوماتیک (هیدرولیکی و بادی) اتومبیل اجازه می دهد تا تمامی سرنشینان در 3 ردیف اتومبیل راحتی کامل داشته باشند. بر روی نسخه ضعیف تر مرسدس بنز GLS رینگ و لاستیک های 19 اینچی به عنوان گزینه های استاندارد استفاده شده است، این درحالیست که با سفارش نسخه قوی تر GLS 580 می توانید رینگ و لاستیک های بزرگ تر 21 اینچی به عنوان گزینه های استاندارد بر روی چرخ های خود داشته باشید، هرچند مرسدس بنز 2 بسته تقویتی برای ظاهر اتومبیل تحت عنوان "AMG Line" و همچنین "Night Package" آماده کرده است که به سفارش مشتریان بر روی اتومبیل اجرا خواهد شد.


کمپانی خودروسازی مرسدس بنز تا به این لحظه هیچگونه صحبتی در رابطه با قیمت اتومبیل نداشته است، اما پیش بینی می شود که این خودرو به دنبال رقیب خود یعنی "بی ام و X7" تا پایان سال جاری راه اندازی شده و به بازار عرضه خواهد شد.

 

مرسدس

مرسدس

مرسدس

کد خبر 113132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha