«کوییک» ارزان ترین خودرو 3 ستاره کشور

پرشین خودرو: 6 محصول تولید گروه سایپا در آخرین گزارش ارزشیابی ملی خودروهای داخلی، در جمع خودروهای 4ستاره کیفی قرار گرفت و «كوییك» نیز در نخستین ارزیابی خود توانست سه‌ ستاره كیفیت دریافت كرده و خود را به‌ عنوان ارزان‌ ترین خودروی 3 ستاره کیفی كشور معرفی كند.

به گزارش پرشین خودرو، خودروهای کیاسراتو، چانگان CS35، آریو دنده‌ای و اتوماتیک، پارس‌ تندر و ساندرو اتوماتیک در گزارش ارزشیابی خودروهای داخلی موفق به دریافت چهار ستاره کیفی شد.

خودروی كوییك هم كه به‌ عنوان یك محصول جدید گروه خودروسازی سایپا وارد بازار شده، برای نخستین‌بار مورد ارزیابی کیفی قرار گرفت و توانست سه‌ ستاره كیفی دریافت كند، ضمن این ‌كه این محصول در بین خودروهای سه ‌ستاره موجود، ارزان‌ترین خودرو كشور محسوب می‌شود.

 

خودروهای سایپا


خودروهای خانواده پراید و تیبا که اقتصادی‌ترین محصولات تولید داخل به‌حساب می‌آید نیز در این گزارش، دو ستاره کیفی دریافت کرد.

نکته قابل توجه در این گزارش، حفظ سطح کیفی خودروهای تولید گروه خودروسازی سایپا است که موجب شده سبد محصولات این گروه بیشترین تعداد خودروهای چهار ستاره ساخت داخل را به‌ خود اختصاص دهد.

حفظ کیفیت محصولات سایپا در حالی صورت گرفته که این گروه در یک‌ سال گذشته تحت تحریم‌های گسترده بین‌المللی و محدودیت‌های مختلفی قرار داشته اما با تمهیدات مدیریتی و انجام نظارت‌های مستمر توانسته کیفیت محصولات خود را در بالاترین سطح حفظ کند.

کد خبر 113141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha