طرح ساماندهی صنعت خودرو دوباره به صحن علنی مجلس می رود

پرشین خودرو: با تعیین تکلیف طرح ساماندهی صنعت خودرو در صحن علنی، بازار خودرو از بلاتکلیفی خارج و قانون مندتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بهمن سال گذشته بود که طرح ساماندهی صنعت خودرو پس از چندین بار بررسی و بازگشت به کمیسیون صنایع مجدد برای بررسی بیشتر به کمیسیون صنایع رفت و با وجود مشکلات زیاد خودروسازان در سال گذشته تا آخرین روزهای سال 97 به صحن علنی مجلس نرسید.

حال با گذشته حدود 3 ماه از ارجاع دوباره این طرح در کمیسیون صنایع و بررسی بیشتر جرئیات این طرح، سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از جمع بندی نهایی این طرح و ارجاع آن به هیات رئیسه مجلس خبر داد.

 

صحن مجلس شورای اسلامی


ولی ملکی سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، اظهار داشت: با اتمام بررسی جرئیات طرح ساماندهی صنعت خودرو در کمیسیون صنایع، پیش بینی می شود این طرح در هفته آینده در دستور صحن علنی مجلس قرار گیرد.

وی گفت: کمیسیون صنایع وظیفه خود را در قبال این طرح انجام داده است بنابراین با تعیین تکلیف آن در صحن علنی، بازار خودرو از بلاتکلیفی و نابسامانی خارج خواهد شد.

به گفته سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس، طرح ساماندهی صنعت خودرو به دنبال طرح برخی ابهامات در صحن علنی سال گذشته مجدد به کمیسیون صنایع بازگشت و حال با رفع این موارد و نهایی شدن آن در کمیسیون و تصویب آن در صحن علنی، انتظار می رود اجرای آن بازار خودرو را قانونمند تر از وضعیت فعلی کند.

ملکی در پایان در خصوص جزئیات مورد بررسی این طرح در کمیسیون صنایع مجلس خاطر نشان کرد: بررسی جزئیات مبهم طرح ساماندهی توسط اعضای کمیسیون صنایع به اتمام رسیده اما تاکنون موارد آن اعلام نشده است.

کد خبر 113146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha