کد خبر 113153
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
انتخاب تاکسیران برتر پایتخت با رأی شهروندان

پرشین خودرو: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاكسیرانی شهر تهران با اشاره به برگزاری جشنواره تاکسیرانی گفت: تاکسیران برتر پایتخت با رأی شهروندان انتخاب می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در نشست خبری جشنواره تاکسیرانی تهران اظهارداشت: جشنواره تاکسیرانی تهران ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود که در افتتاحیه آن علاوه بر شهردار از وزارت کشور، مجلس، شورای شهر و تاکسیرانی‌های سراسر کشور حضوردارند.

وی بیان داست: محورهای جشنواره شامل تاکسی مدیریت نظارت و خدمات، تاکسی ارتقاء فرهنگ ترافیکی، تاکسی سلامت و حفظ محیط زیست، تاکسی علم فناوری و کارآفرینی، تاکسی فرهنگ هنر و رسانه است.

 

تاکسی


قنادان با اشاره به اینکه افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت taxi.tehran.ir مراجعه کنند،گفت: روش‌های رای دادن به تاکسیران نمونه، شماره گیری رایگان کد#۷۷۷ ۱۳۷ و معرفی پلاک تاکسی مربوطه، ورود به اپلیکیشن روبیکا و انتخاب گزینه تاکسی پلاس، مراجعه به سایت سازمان تاکسیرانی به نشانی Taxi.tehran.ir، امتیاز دهی با استفاده از سامانه‌های پرداخت الکترونیکی فون پی، تومن و...است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: محورهای امتیازدهی شامل رفتار و اخلاق حرفه ای تاکسیران، آراستگی ظاهری تاکسیران، به کارگیری امکانات رفاهی برای مسافر و نظافت داخلی خودرو است.

قنادان گفت: تاکسیرانی بزرگترین و بیشترین مسئولیت را در حمل و نقل مسافر با ۸۰ هزار ناوگان دارد و تلاش میکنیم اقدامات گسترده‌ای برای خدمت رسانی بیشتر انجام دهیم.

وی افزود: درصد بزرگی از تاکسی‌ها تحت نظارت هوشمند قرار داردو بزرگترین پروژه در این زمینه هفته آینده رونمایی خواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر 113153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha