سایت خرید و فروش خودروهای BMW در ایران راه اندازی شد

پرشین خودرو: شرکت پرشیا خودرو نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در ایران، سایت تخصصی خرید و فروش خودروهای ب.ام.و و مینی را راه اندازی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، سایت تخصصی خرید و فروش خودروهای ب ام و و مینی در راستای مسئولیت پرشیا خودرو و به منظور رفاه حال مالکانی که قصد فروش خودروهای دست دوم یا نوی این دو برند را دارند و همچنین افرادی که به دنبال خرید یک خودروی ب ام و و مینی از منبعی معتبر هستند به آدرس BMWLAND.ir در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

براساس این گزارش، پرشیا خودرو نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در ایران، همواره در ارائه خدمات جدید و متمایز به مشتریان و دوستداران این برند تکنولوژیک و پیشرو آلمانی پیشتاز بوده است.

فروشندگان خودروهای ب ام و و مینی نو و دست دوم می توانند با فراغ خاطر خودروهای خود را پس از دریافت تاییدیه سلامت و کارکرد برای فروش در شبکه فروش پرشیا خودرو و این سایت قرار دهند.

 

سایت خرید و فروش BMW


خودروهای قرار داده شده در سایت BMWLAND.ir همگی در شوروم مرکزی پرشیا خودرو یا نمایندگی های سطح کشور پرشیا خودرو موجود بوده و بازدید فیزیکی آنها به آسانی میسر است. همچنین صدور برگه تاییدیه فنی توسط پرشیا خودرو برای این خودروها خیال خریدارن را از بی رنگ بودن خودرو، کارکرد واقعی، سلامت و اصالت آپشن ها مطمئن می کند.

خریدارن و علاقه مندان به ب ام و مینی های دست دوم و نو نیز می توانند به راحتی خودروهای مناسب با بودجه خود را بدون دغدغه و ترس از فریبکاری، تغییر کیلومتر کارکرد یا فابریک نبودن آپشن ها، در این سایت بیابند.

خودروهای عرضه شده در این وب سایت همگی دارای گارانتی پرشیا خودرو هستند و فروشندگانی که خودروهای ب ام و آنها فاقد گارانتی است یا زمان گارانتی آنها به پایان رسیده است نیز می توانند قبل از اقدام به فروش خودروی خود در این سایت و شبکه فروش پرشیا خودرو درصورت احراز صلاحیت خودرو اقدام به خرید بسته های متنوع گارانتی برای خودرویشان نمایند. این بسته های گارانتی از یکسال تا سه سال وشامل گارانتی کامل یا فقط گارانتی موتور و گیربکس و قوای محرکه است .
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با این خدمت جدید پرشیا خودرو می توانند به وب سایت BMWLAND.ir مراجعه یا با تلفن 4591 تماس حاصل کنند .

کد خبر 113156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha