کد خبر 113161
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
خودروهای دودزای پایتخت اخذ پلاک می‌شوند

پرشین خودرو: کارشناس مرکز کنترل ترافیک گفت: تمام وسایل نقلیه‌ای که به علت نقص فنی دودزا هستند ترددشان در سطح معابر شهری ممنوع است و در صورت مشاهده توسط کارکنان پلیس راهور اخذ پلاک می‌شوند.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ دوم مجید رنجبر کارشناس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: شهروندان محترم پایتخت می‌بایست توجه داشته باشند کلیه وسایل نقلیه‌ای که به علت نقص فنی دودزا هستند ترددشان در سطح معابر شهری ممنوع است و در صورت مشاهده توسط کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برابر مقررات اخذ پلاک خواهد شد و پلاک اعزام به تعمیرگاه به راننده وسیله نقلیه دودزا تحویل می‌گردد.

 

خودرو

 

رنجبر اضافه کرد: چنانچه مشکل نقص فنی خودرو در مدت زمان مشخص شده در برگه رسید پلاک اعزام به تعمیرگاه برطرف گردید، صاحب وسیله نقلیه می‌تواند به ستاد راهنمایی و رانندگی منطقه‌ای که پلاک خودرو در آن ضبط شده است مراجعه کند و پس از آزمایش توسط کارشناسان منطقه پلاک اعزام به تعمیرگاه را تحویل دهد و پلاک اصلی خود را دریافت کند. اما در صورتی که صاحب وسیله نقلیه طی مدت زمان مشخص شده به مشکل فنی وسیله نقلیه خود رسیدگی نکند و توسط کارکنان پلیس راهور در سطح شهر مشاهده شود، خودرو به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

کد خبر 113161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha