کد خبر 113172
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
رالی داکار 2020 در عربستان برگزار می شود +عکس

پرشین خودرو: فصل 2020 رالی جهانی داکار از آمریکای جنوبی به ریشه های آفریقایی خود منتقل خواهد شد، اما فعلا در عربستان سعودی!.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، 10 سال پس از آنکه یکی از چالش برانگیزترین مسابقات موتورسواری، اتومبیلرنی و یا حتی مسابقات کامیون در جهان به آمریکای جنوبی منتقل شد، حالا تصمیم گرفته شده است تا این مسابقات به ریشه های آفریقایی خود باز گردد و به همین منظور بار دیگر مسابقات رالی داکار به سمت سرزمین های آفریقایی و خاورمیانه باز خواهد گشت و شروع آن با کشور عربستان سعودی خواهد بود.

 

رالی

رالی


در جدیدترین بیانیه منتشر شده از سوی سازمان ورزش های آسیایی و سازمانی که رقابت های رالی داکار را برعهده دارد، تعیین شده است تا مسابقات رالی داکار 2020 میلادی در کشور عربستان سعودی برگزار شود. پس از 30 سال کشف زیبایی آفریقا و سپس 10 سال ماجراجویی در چشم اندازهای دیدنی آمریکای جنوبی، حالا نوبت به آن رسیده است تا شاهد یک فصل از مسابقات داکار در خاورمیانه و شبه جزیره عربستان سعودی باشیم.

 

رالی

رالی

 

سازمان ورزش های آسیایی در بیانیه خود اعلام کرد: این برای اولین بار است که رالی داکار در خاورمیانه برگزار خواهد شد. کشور ثروتمند در حوزه نفت یعنی عربستان سعودی وعده داده است تا یک تجربه باورنکردی و فراموش نشدی برای رانندگان داکار به ارمغان بیاورد. هرچند عربستان امید به دائمی بودن این مسابقات در کشور خود دارد، اما معمولا مسابقات داکار برای چند سال در یک کشور و یا یک منطقه برگزار شده و سپس تغییر مکان می دهند.

 

رالی

کد خبر 113172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha