جلسه با وزرای اقتصاد و معاونان رئیس جمهور برای بهبود صنعت خودرو

پرشین خودرو: رئیس كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نشست‌های مختلفی با وزرای اقتصادی و معاونان رئیس‌ جمهور برای بهبود فعالیت در صنعت خودرو برگزار شده و ضرورت حمایت و تدوین قوانین جدید برای رشد تولید در این صنعت مورد تأكید قرار گرفته است.

به گزارش پرشین خودرو، عزیز اكبریان در بازدید از خطوط تولید شركت سایپا و دیدار با مدیرعامل و مدیران ارشد این گروه افزود: در ماه‌های اخیر تولید خودرو در سایپا افزایش یافته و خوشبختانه شاهد رونق‌گرفتن فعالیت‌ها در این شرکت خودروساز هستیم.

وی اضافه کرد: برنامه افزایش تولید محصول در گروه خودروسازی سایپا طراحی شده كه با دستیابی به اهداف آن، زمینه رشد عرضه خودرو به بازار و پاسخ‌گویی به تعهدات قبلی و نیازهای موجود نیز فراهم خواهد شد.

اکبریان ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در حال تدوین گزارشی از فعالیت‌های خودروسازان به‌ویژه سایپا جهت ارائه به رئیس‌جمهور و رئیس مجلس است تا با ارائه راهكارهای جدید، شعار رونق تولید در سال جاری محقق شود.

 



به گفته نماینده مردم كرج در مجلس شورای اسلامی، صنعت خودرو نیازمند همكاری همه‌جانبه دولت، مجلس و بانك مركزی است تا تسهیلات ارزان‌قیمت باهدف حمایت از تولید در اختیار این صنعت قرار گیرد.

رئیس كمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: صنعت خودرو از اهمیت زیادی در رشد اقتصادی كشور برخوردار است و همه باید برای كمك به ادامه حركت تولید داخل علیرغم فشارها و محدودیت‌های موجود تلاش كنند.

کد خبر 113209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha