کد خبر 113228
۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
فعالیت تاکسی‌ها در آژانس‌ها ممنوع!

پرشین خودرو: رئیس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه تهران از تخصیص ۷۲۰۰ سهمیه طرح ترافیک برای آژانس‌ها خبر داد و در عین حال تاکید کرد: بر اساس قانون فعالیت تاکسی‌ها در آژانس‌ها ممنوع است.

به گزارش پرشین خودرو، با اشاره به سهمیه‌های آژانس‌ها و موسسات کرایه خودرو شهر تهران برای دریافت مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک اظهار کرد: تا پیش از 97 سالانه در حدود 10 هزار مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک به خودروهای آژانس‌ها تعلق می‌گرفت ولی از سال گذشته این تعداد کاهش یافت.

 

طرح ترافیک

 

رئیس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه تهران اضافه کرد: از سال گذشته تعداد مجوزهایی که برای تردد در محدوده طرح ترافیک در اختیار آژانس‌های تهران قرار گرفت به حدود 7200 مجوز رسید که این مساله مشکلاتی را برای آژانس‌ها ایجاد کرد.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام اخذ مجوز طرح ترافیک برای صاحبان موسسات توریستی و کرایه خودرو در سال جاری گفت: هم اکنون بر اساس ضوابط اعلام شده، ثبت نام همکاران ما در سامانه مذکور در حال انجام است و با توجه به اعلام صورت گرفته، سهمیه آژانس‌ها در سال جاری، همان سهمیه سال قبل است.

قربانی‌خواه در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فعالیت تاکسی‌ها در آژانس‌های تهران قانونی است یا خیر گفت: بر اساس قانون فعالیت تاکسی‌ها در آژانس‌ها ممنوع است و اعضای این اتحادیه مجاز به استفاده از خودروهای تاکسی نیستند.

کد خبر 113228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha