کد خبر 113245
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
تمام مدل های AMG الکتریکی می شود +جزئیات

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی مرسدس بنز اعلام کرده است که از سال 2021 میلادی، تمامی محصولات AMG یک سیستم محرک تمام الکتریکی دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سیستم های محرک تمام الکتریکی این روزها مورد توجه تمامی شرکت های بزرگ خودروسازی قرار گرفته است، زیرا اخیرا رئیس بخش AMG کمپانی خودروسازی مرسدس بنز اعلام کرده است که از سال 2021 میلادی تمامی محصولات عرضه شده با برند AMG حداقل یک نسخه تمام الکتریکی هم خواهند داشت و ممکن است که برخی مدل ها گزینه های الکتریکی بیشتری داشته باشند.

هرچند در حال حاضر کمپانی خودروسازی مرسدس بنز طراحی و ساخت چند مدل خودروی هیبریدی و پلاگین هیبریدی را در دستور کار خود دارد که نمونه آن می تواند خودروی هایپرکار معروف مرسدس بنز باشد.

AMG


به گفته شرکت خودروسازی مرسدس بنز، خودروی جدید GLS در مشخصات فنی خود به یک موتور 4 لیتری هشت سیلندر توربودوقلو به همراه یک موتور الکتریکی 48 ولتی عرضه خواهد شد و پیش بینی شده است که در سال های آینده هیچ یک از محصولات مرسدس بنز به موتورهای درون سوز معمولی متصل نشده باشند.

مدیر بخش AMG کمپانی خودروسازی مرسدس بنز می گوید که از سال 2021 میلادی هیچ یک از محصولات AMG بدون نسخه تمام الکتریکی عرضه نخواهد شد. این یک واقعیت شناخته شده است که AMG به تدریج موتورهای 12 سیلندر بزرگ خود را بازنشسته می کند و جایگزین آنان یک موتور بنزینی هشت سیلندر به همراه موتورهای الکتریکی حامی خواهد بود که بر روی محور جلو و برای گردش چرخ های جلو نصب خواهد شد.

هرچند اگر مخالف خودروهای هیبریدی و تمام الکتریکی برای محصولات AMG هستید، اکنون فرصت دارید که یکی از محصولات این شرکت را بدون سیستم های محرک هیبریدی و تمام الکتریکی خریداری کنید و از سال 2021 میلادی به بعد، لازم است که شما در بازار خودروهای کارکرده به دنبال خرید نسخه های موتور درون سوز بدون کمک گرفتن از موتورهای الکتریکی باشید.

کد خبر 113245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha