کد خبر 113254
۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
آخرین نسخه میتسوبیشی پاجرو معرفی شد

پرشین خودرو: میتسوبیشی برای داشتن یک وداع باشکوه با خودروی شاسی بلند پاجرو، آخرین نسخه آن را در روزهای گذشته معرفی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، نسخه نهایی یا در حقیقت "فاینال ادیشن"، پایانی بر افسانه میتسوبیشی در کشور ژاپن خواهد بود که از سال 1982 میلادی وارد بازار شده و تا به امروز در بازار ژاپن تولید و عرضه شده است و حالا میتسوبیشی پس از تولید و عرضه 640 هزار دستگاه به مشتریان خود در ژاپن، نسخه نهایی این اتومبیل را در سراسر سرزمین آفتاب تابان به قیمت حدودا 40 هزار و 500 دلار عرضه خواهد کرد.

 



برای داشتن پایانی باشکوه تر، شرکت خودروسازی میتسوبیشی تصمیم به تولید و عرضه 700 نمونه از این خودرو به مشتریان دارد و خط تولید آن در ماه اوت امسال به کار خود پایان خواهد داد. قیمت نسخه نهایی میتسوبیشی پاجرو در کشور ژاپن حدود 4.53 میلیون ین تعیین شده است که با تبدیل آن به دلار آمریکا می توان به مبلغ دقیق 40 هزار و 489 دلار رسید. هرچند میتسوبیشی همچنان به تولید وعرضه این خودرو در بیش از 70 بازار خارجی ادامه خواهد داد.

 



نسخه پایانی میتسوبیشی پاجرو به امکانات منحصربه فردی مجهز شده است و شامل یک صفحه نمایشگر 7 اینچی برای سیستم سرگرمی، صندلی های چرمی برای سرنشینان جلو، ریل فلزی سقفی، سانروف الکتریکی و همچنین بعضی ویژگی های استاندارد دیگر می شود که بسیاری از آنان در خودروهای مدرن امروزی مورد استفاده قرار گرفته است و مشتریان می توانند حالا در نسخه پایانی میتسوبیشی پاجرو از آن بهره مند شوند.

قدرت مورد نیاز اتومبیل از موتور 3.2 لیتری دیزلی تامین خواهد شد که می تواند حدود 190 اسب بخار قدرت و همچنین 441 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این نیرو توسط جعبه دنده 5 سرعته اتوماتیک دریافت شده و به سمت چرخ های عقب و یا تمامی چرخ های اتومبیل ارسال خواهد شد که انتخاب آن برعهده مشتریان هنگام سفارش خواهد بود.

 



در ادامه گفتنی است که نسل فعلی میتسوبیشی پاجرو در سال 2006 میلادی و در نمایشگاه بین المللی پاریس معرفی شد و یک قدم بسیار بزرگ برای میتسوبیشی در مقایسه با رقبا به شمار می رفت و باتوجه به بازار هدف، از موتورهای مختلف 3 لیتری شش سیلندر، 3.5 لیتری شش سیلندر، 3.8 لیتری شش سیلندر و همچنین از دو موتور دیزلی چهار سیلندر استفاده می کند.

در سال 2018 میلادی شرکت خودروسازی میتسوبیشی شاهد کاهش چشمگیر فروش پاجرو در بازار ژاپن بود و در طول سال کمتر از 1000 دستگاه سفارش گرفت ودلیل آن کارایی بیشتر دیگر شاسی بلندهای این شرکت از جمله اوتلندر پلاگین هیبریدی و همچنین میتسوبیشی اکلیپس کراس بود، به همین دلیل شرکت خودروسازی میتسوبیشی با تولید 700 دستگاه خودروی ویژه از پاجرو، تصمیم به وداع با این برند باسابقه در بازار ژاپن دارد.
 

کد خبر 113254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha