کد خبر 113329
۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
توضیحات شهردار تهران درباره افزایش کرایه‌ها

پرشین خودرو: شهردار تهران در خصوص افزایش قیمت تاکسی و حمل و نقل عمومی در هیأت دولت، گفت‌: همانند سنوات گذشته افزایش نرخ تاکسی و حمل و نقل عمومی بر اساس تورم به هیأت دولت ارسال شده است که این بار نیز مورد موافقت قرار گرفته است و اعمال خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو،  پیروز حناچی، در سلسله نشست‌های تهران هوشمند، تهران نوآور که با موضوع مدیریت هوشمند پسماند شهری برگزار شد، با اشاره به روز "شوراها"، گفت‌: روز شورا در حقیقت بنیان خرد جمعی و سپردن سرنوشت شهر به دست مردم است. امیدواریم که با استفاده حداکثری از ظرفیت شورا به عنوان یک نعمت الهی تصمیماتی را اتخاذ کنیم که با خرد جمعی بیشترین تأثیرگذاری را در حل مسائل و معضلات شهر داشته باشد. در حقیقت تلاش می‌کنیم که اداره کلانشهری همچون تهران با روحیه خدمت همراه با تعامل مثبت با شورا شکل بگیرد و حداکثر مشارکت مردمی را به همراه داشته باشد، چرا که مشارکت مردمی سرمایه ارزشمند اجتماعی قلمداد می‌شود و حل همه مشکلات با این سرمایه ارزشمند امکان پذیر است.

 

حناچی


شهردار تهران در بخش دیگری در حاشیه برگزاری این همایش در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در خصوص اعمال محدودیت زمانی حضور شهروندان در متروی تهران، بیان کرد: قطعاً فردی که از شمالی‌ترین نقطه تهران به سمت جنوبی‌ترین نقطه آن با مترو عزیمت می‌کند با کسی که تنها دو ایستگاه را با مترو می‌رود باید محاسباتشان متفاوت باشد. قطعاً دو ایستگاه با ۱۰ ایستگاه متفاوت خواهد بود. چنین طرحی قرار بود که بررسی و اعمال شود، اما در حال‌ حاضر به صورت دقیق از جزئیات آن مطلع نیستم و قطعاً به زودی جزئیات آن را به صورت دقیق اعلام خواهیم کرد.


وی در خصوص افزایش قیمت تاکسی و حمل و نقل عمومی در هیأت دولت، گفت‌: همانند سنوات گذشته افزایش نرخ تاکسی و حمل و نقل عمومی بر اساس تورم به هیأت دولت ارسال شده است که این بار نیز مورد موافقت قرار گرفته است و اعمال خواهد شد.


شهردار تهران از حمایت شهرداری تهران از استارتاپ‌هایی که در حوزه حل معضلات شهر تهران کار می‌کنند خبر داد و افزود: قطعاً شهرداری تهران از استارتاپ‌هایی مانند دوچرخه‌های بی دود که یک تجربه موفق است، حمایت خواهد کرد و تلاش خواهد کرد این تجربیات تکرار شوند.

منبع: ایسنا

کد خبر 113329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha