کد خبر 113348
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
تورم 51 درصدی حمل و نقل

پرشین خودرو: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، شاخص کل قیمت تولید کننده بخش‌های خدمات (بر مبنای ۱۰۰=۱۳۹۰) در فصل زمستان ۱۳۹۷ برابر است با ۳۲۸، ۵ که نسبت به فصل قبل ۵.۹ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پرشین خودرو، شاخص قیمت تولید کننده بخش‌های خدمات مشتمل بر هشت بخش است که عبارتند از «تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی و خانگی»، «هتل و رستوران»، «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات»، «واسطه گری‌های مالی (بیمه)»، «مستغلات، اجاره و فعالیت‌های کسب و کار»، «آموزش»، «بهداشت و مددکاری اجتماعی» و «سایر فعالیت‌های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی».

گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش‌های خدمات به صورت فصلی و سالانه منتشر می‌شود.

 

تورم

 

تغییرات شاخص بخش‌های خدمات نیز به شرح زیر است:

شاخص گروه «خدمات تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی و خانگی» در فصل زمستان ۱۳۹۷ برابر است با ۴۰۳، ۷، که نسبت به فصل قبل ۶.۴ درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه «خدمات هتل و رستوران» در فصل زمستان ۱۳۹۷ برابر است با ۴۷۴، ۶ که نسبت به فصل قبل ۱۰.۴ درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه «خدمات حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» در فصل زمستان ۱۳۹۷ برابر است با ۴۰۶، ۳ که نسبت به فصل قبل ۱۰.۴ درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه «خدمات واسطه گری‌های مالی (بیمه)» در فصل زمستان ۱۳۹۷ برابر است با ۳۱۰، ۵ که نسبت به فصل ۴.۰ درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه «خدمات مستغلات، اجاره و فعالیت‌های کسب و کار» در فصل زمستان ۱۳۹۷ برابر است با ۲۳۴، ۷ که نسبت به فصل قبل ۲.۹ درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه «خدمات آموزش» در فصل زمستان ۱۳۹۷ برابر است با ۳۰۹، ۲ که نسبت به فصل قبل ۱.۲ درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه «خدمات بهداشت و مددکاری اجتماعی» در فصل زمستان ۱۳۹۷ برابر است با ۴۵۰، ۹ که نسبت به فصل قبل ۲.۳ درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه «خدمات سایر فعالیت‌های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی» در فصل زمستان ۱۳۹۷ برابر است با ۳۳۶، ۱ که نسبت به فصل ۳.۱ درصد افزایش یافته است.

منبع: مهر

کد خبر 113348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha