جنگ جهانی شاسی بلندهای ایتالیایی، آلمانی و انگلیسی +فیلم

پرشین خودرو: در رقابت درگ میان سه خودروی شاسی بلند اسپرت بنتلی، پورشه و آلفارومئو، کدامیک می تواند برتری خود را به دیگران دیکته کند؟

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در بین خودروهای شاسی بلند، امروزه تنها بزرگ و لوکس بودن کافی نیست و مشتریان علاوه بر ویژگی‌های مذکور، به دنبال یک خودروی شاسی بلند هستند که دارای قدرت بالا و عملکرد مطلوب باشد، به همین منظور شاهد پیدایش خودروهای شاسی بلند اسپرت هستیم که نمونه آن می‌تواند خودروهای جگوار F-Pace، لامبورگینی اوروس، بنتلی بنتایگا، پورشه کاین و.... باشد که علاوه بر یک خودروی شاسی بلند لوکس و بزرگ، از قدرت بالا و عملکرد بسیار خوبی بهره مند هستند.

 

شاسی بلند

 

حال پیرو این موضوع، 3 خودروی "بنتلی بنتایگا"، "پورشه کاین توربو" و همچنین خودروی شاسی بلند اسپرت "آلفارومئو استلویو Q" تهیه شده و در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا شتاب گیری و همچنین سقف سرعت آنان با یکدیگر مقایسه شود که برای مخاطبان می‌تواند جذاب و تماشایی باشد.


فیلم این رقابت توسط پرشین خودرو آماده شده و در انتهای همین مقاله بارگذاری شده است که پیشنهاد می‌کنیم آن را از دست ندهید، اما آیا در این رقابت خودروی شاسی بلند "بنتلی بنتایگا" هنوز هم می تواند یکی از سریع ترین خودروهای شاسی بلند لوکس بازار باشد یا خیر که جواب این سوال را می توانید در فیلم رقابت درگ آن با دو خودروی "پورشه کاین توربو" و همچنین خودروی شاسی بلند اسپرت "آلفارومئو استلویو Q" شاهد باشید.

 

 


کد خبر 113351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha