کد خبر 113395
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
کمتر از 100 بوگاتی شیرون باقی مانده است!

پرشین خودرو: چنانچه به فکر خرید یک دستگاه بوگاتی شیرون هستید باید سریع عمل کنید، زیرا از این خودروی هایپرکار بوگاتی کمتر از 100 دستگاه باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شاید محصولات بوگاتی با قیمت های عجیب و غریب در بازار عرضه شوند و مشتریان نیاز باشد که برای نسخه های معمولی آن قیمت 2.9 میلیون دلاری و برای نسخه اسپرت آن که سالیانه بیش از 50 هزار دلار حق بیمه برای آن در نظر گرفته شده است، نیاز باشد که هزینه اولیه 3.26 میلیون دلاری پرداخت کنند، ولی همانطور که می دانید محصولات بوگاتی یک سرمایه گذاری بلندمدت هستند و با پرداخت این هزینه می تواند پس از چند سال اتومبیل خود را با قیمت بالاتری به فروش برسانند، هرچند اغلب افراد ثروتمند از این طرح هنری به عنوان یک خودروی کلکسیونی استفاده می کنند.

 

بوگاتی شیرون


حال افراد ثروتمندی که تصمیم به خرید یک دستگاه خودروی بوگاتی شیرون دارند باید سریع وارد عمل شوند، زیر مدیر ارتباطات کمپانی خودروسازی بوگاتی اعلام کرده است که از مجموع تولید 500 دستگاه خودروی بوگاتی شیرون حدود 400 دستگاه فروخته شده و کمتر از 100 دستگاه دیگر برای سفارش باقی مانده است و هنوز در دسترس مشتریان ثروتمند این شرکت قرار دارد.

هرچند با سفارش یکی از این 100 دستگاه خودروی بوگاتی شیرون نباید انتظار تحویل آن تا سال 2022 میلادی را داشته باشید و تاکنون از بین 400 دستگاه خودروی ثبت سفارش شده، تنها 180 دستگاه به مشتریان تحویل داده شده است که حدود 46 دستگاه آن تنها برای ایالات متحده آمریکا بوده است.


در ادامه برای یادآوری بد نیست بدانید که خودروی بوگاتی شیرون دارای قدرت 1479 اسب بخاری در کنار گشتاور 1500 نیوتن متری بوده و برخواسته از یک موتور شانزده سیلندر غول پیکر چهار توربو خواهد بود که می تواند به راحتی سقف سرعت 450 کیلومتر برساعت را به ثبت برساند.

 

ترجمه: سجاد حیدری

کد خبر 113395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha