تنظیمات عملکرد خودرهای هیوندای و کیا با استفاده از اپلیکیشن +عکس

پرشین خودرو: برنامه جدید به رانندگان اجازه می دهد تا خروجی قدرت و کارایی اتومبیل خود را تنظیم کنند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکای تجاری "هیوندای" و "کیا" در حال توسعه یک برنامه برای گوشی تلفن همراه هوشمند کاربران خود هستند که به آنان اجازه می دهد تا عملکرد وسایل نقلیه تمام الکتریکی خود را تنظیم کنند که آیا خودروی الکتریکی قدرتمند و سریع می خواهند یا اقتصادی و آرام برای کاربردهای شهری.

 

کیا


همانطور که گفتیم، این برنامه به صاحبان ماشین های الکتریکی هیوندای و کیا اجازه می دهد تا پارامترهای حداکثر قدرت، حداکثر سرعت، زمان پاسخگویی اتومبیل، مصرف انرژی برای سیستم تهویه مطبوع کابین و همچنین نیروی بدست آمده از طریق سیستم احیای نیروی ترمز را تنظیم کنند. این برنامه و سیستم همچنین به صاحبان خود اجازه می دهد تا پروفایل های مربوط به اتومبیل الکتریکی خود را تنظیم کنند تا افراد دیگر از خانواده و نزدیکان نیز بتوانند امکان استفاده از اتومبیل و ذخیره تنظیمات خود را داشته باشند.

هرچند گفته می شود که این برنامه توانایی تغییر تنظیمان رانندگان بین وسایل نقلیه مختلف را خواهد داشت و کاربران می توانند به سادگی تنظیمات خود را دانلود کرده و از پارامترهای آن برای استفاده در وسایل نقلیه الکتریکی دیگر که به آنان دسترسی دارند، مورد استفاده قرار دهند.

 

کیا

 


مشتریان قادر خواهند بود با استفاده از این برنامه تنظیمات خود را با رانندگان دیگر به اشتراک بگذارند و به کاربران دیگر امکان استفاده از پارامترهای شما را خواهد داد تا عملکرد آن را بر روی اتومبیل خود امتحان کنید و در صورت گرفتن نتیجه مطلوب از آن استفاده کنید. کاربران این برنامه می توانند تنظیمات خود را بر روی سرورهای این برنامه آپلود کنند و هرکسی بسته به نیاز خود برای رانندگی در شرایط مختلف از جمله رانندگی در شهر، رانندگی در جاده های ناهموار کوهستانی و یا ناهموار خارج از جاده، می تواند تنظیمات مربوطه را دریافت کند.


علاوه بر این، سیستم از داده های تلفن همراه شما بویژه سیستم ناوبری استفاده می کند و با تحلیل فاصله محل تا نقطه مقصد، انرژی مصرفی اتومبیل را در صورت اجازه کاربران به صورت خودکار تنظیم می کند و یا می تواند توصیه های مفیدی برای تنظیم حالت اسپرت برای کاربران خود داشته باشد.


کمپانی خودروسازی هیوندای می گوید که شروع این پروژه بر روی محصولاتی همچون "هیوندای کونا الکتریکی" و همچنین نسل جدید "کیا سول الکتریکی" خواهد بود و به کاربران اجازه می دهد تا رفتارهای ماشین خود را بدون حالت های پیش فرض اجباری تنظیم کنند. این سیستم با توسعه می تواند برای 23 خودروی تمام الکتریکی و همچنین 44 مدل خودروی سازگار با محیط زیست که تا سال 2025 میلادی از راه خواهند رسید می تواند مفید باشد.

کد خبر 113414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha