کد خبر 113419
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
خدای باله با قدرت 1600 اسب بخاری +عکس

پرشین خودرو: برای شرکت در مسابقات «هیل کلایمر» آفریقای جنوبی، یک نسخه منحصربه فرد و به شدت تقویت شده از نیسان GT-R معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، اگر علاقه مند به مسابقات اتومبیلرانی باشید، از تاریخ 3 می 2019 مسابقات اتومبیل رانی Jaguar Simola Hillclimb با حضور ماشین های کلاسیک و سوپراسپرت کار خود را در کشور آفریقای جنوبی آغاز خواهد کرد.

 

نیسان

نیسان

نیسان

 

گفتنی است که این مسابقه به دلیل شرکت در مناطق پرپیچ و خم کوهستانی، نیاز به قدرت بسیار زیاد و همچنین چسبندگی بالای اتومبیل خواهد داشت، به همین دلیل است که شاهد خلق یک نسخه منحصربه فرد از نیسان GT-R با قدرت 1600 اسب بخاری و باله های آیرودینامیکی متنوع در قسمت های مختلف بدنه اتومبیل حتی نصب باله های بزرگ در قسمت جلو توسط تیم ایتالیایی Franco Scribante Racing هستیم تا یک سروگردن از دیگر شرکت کنندگان حاضر در این مسابقه بالاتر باشد.

 

نیسان

نیسان

نیسان


همانطور که در تصاویر شاهد هستید، این خودروی کاملا سیاه پوش باله های آیرودینامیکی بسیار زیادی در قسمت های مختلف بدنه خود دارد و مهم ترین قسمتی که باعث جلب توجه رسانه های بین المللی شده است، نصب باله های بسیار بزرگ فیبرکربنی هم اندازه باله های عقب اتومبیل در قسمت جلوی آن هستیم که در مجموع باعث می شود تا این خودروی نیسان GT-R به شدت تقویت شده بتواند بیشتر از وزن خود نیروی چسبندگی یا به اصطلاح "داون فورس" تولید کند.


تیم سازنده اتومبیل نمی خواهد بیش از حد در رابطه با مشخصات فنی اتومبیل صحبت کند، اما اعضای خدمه این اتومبیل به امکان تولید 2200 اسب بخار قدرت با کمک پیشرانه محرک به شدت تقویت شده آن صحبت می کنند که در حال حاضر تنها 1600 اسب بخار آن نیاز بوده و به سمت چرخ ها هدایت خواهد شد. برای مدیریت خروجی اتومبیل، دو کامپیوتر وجود دارد که در برخی شرایط جاده ای می توانند حداکثر خروجی گشتاور را به سمت چرخ ها هدایت کنند.

 

نیسان

نیسان

کد خبر 113419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha