کد خبر 113482
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
ترخیص 120 دستگاه آمبولانس مدرن از گمرک

پرشین خودرو: معاون فنی وعملیات سازمان اورژانس کشور از ترخیص 120 دستگاه آمبولانس مدل بنز اسپرینتر و اضافه شدن آن ها به چرخه عملیات این سازمان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، حسن نوری روز یکشنبه در توضیح ترخیص این 120 دستگاه آمبولانس از گمرک افزود: این آمبولانس ها مدل بنز اسپرینتر تولید سال 2017 شرکت میزن آلمان هستند که دارای تجهیزات کامل مطابق استانداردهای روز تیپ B در دنیا هستند.


وی اضافه کرد: 400 دستگاه آمبولانس نزدیک به یک سال است که در پیچ و خم قوانین دست و پا گیر گمرک منتظر ترخیص هستند که بعد از رایزنی های لازم 120 دستگاه آن ترخیص و 280 دستگاه آن در انتظار ترخیص هستند.

 

آمبولانس


معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور درباره کمبود آمبولانس در کشور، گفت: حداقل 1500 دستگاه آمبولانس در سازمان اورژانس کمبود داریم که در چشم انداز آینده خرید 1000 دستگاه آمبولانس را در برنامه داریم که اگر این اتفاق رخ دهد عمده مشکلات در این زمینه حل خواهد شد ولی همچنان در مراکز درمانی و بهداشتی با کمبود آمبولانس مواجه خواهیم بود.


نوری در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا تحریم های ظالمانه در خرید آمبولانس ها اثر گذاشته است؟ گفت: با اینکه آمریکایی بارها اعلام کردند تحریم‌ها علیه ایران، شامل فروش غذا، محصولات کشاورزی، دارو و تجهیزات پزشکی نمی‌شود، ولی تحریم ها در زمینه تامین آمبولانس ها مشکلات جدی به وجود آورده است که با پیش بینی های لازم موانع را از پیش روی برداشته ایم و واردات آمبولانس ها همچنان ادامه دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 113482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha