یکی از هفت خودروی لایکان هایپراسپرت پلیس ابوظبی شد!

پرشین خودرو: یکی از هفت خودروی تولید شده از اتومبیل 3.4 میلیون دلاری "لایکان هایپراسپرت" به ناوگان پلیس شهر ابوظبی پیوست.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، به طور کلی ماشین های پلیس خسته کننده هستند و عموما از خودروهای تولید انبوه برای تامین ناوگان خود استفاده می کنند، اما برخی استثنائات هم وجود دارد و در این زمینه می توانیم به ماشین های سوپراسپرت و هایپرکارهای پلیس شهر دبی، هوندا سیویک تایپ R کشور استرالیا، نیسان GT-R کشور ژاپن و یا حتی به یک خودروی فراری 458 در ناوگان پلیس ایتالیا اشاره داشت که مصادره شده از باند مافیای کشور ایتالیا و بکارگیری آن در ناوگان پلیس بوده است. اما امروز یک اتفاق متفاوت رقم خورده است و اینبار پلیس شهر ابوظبی امارات یک خودروی استثنایی به ناوگان خود اضافه کرده است و آن هم خودروی "لایکان هایپراسپرت" خواهد بود که تنها 7 دستگاه از آن تولید خواهد شد و حالا یکی از آنان به ناوگان پلیس شهر ابوظبی اضافه شده است.

 

خودروی پلیس دوبی



لایکان هایپراسپرت به عنوان یکی از محدود تولیدات شرکت لبانی "W موتور"، در بخش فنی خود یک موتور تخت شش سیلندر 3.8 لیتری توربودوقلو دارد که خروجی قدرت آن برابر با 740 اسب بخار بوده و همچنین می تواند خروجی گشتاور 960 نیوتن متری داشته باشد. این خودروی سوپرکار وزنی حدود 1400 کیلوگرمی دارد و نیروی خود را از طریق جعبه دنده 7 سرعته PDK به سمت چرخ ها ارسال می کند.

 

خودروی پلیس دوبی



این موتور شش سیلندر تخت 3.7 لیتری برگرفته از شرکت RUF به عنوان تقویت کننده و تولید کننده نسخه های ویژه از محصولات پورشه گرفته شده است و ارسال نیروی آن به سمت چرخ های "لایکان هایپراسپرت" باعث شده تا حداقل شتاب صفر تا صد 2.8 ثانیه و همچنین شتاب صفر تا 200 کیلومتر برساعت حدودا 4.9 ثانیه بدست آید و همچنین سقف سرعت آن به مرز 395 کیلومتر برساعت خواهد رسید تا به آسانی یکی از سریع ترین خودروهای بکار رفته در ناوگان پلیس امارات متحده باشد.

کد خبر 113498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha